نظرسنجی اولیه فیلم LEGO Batman همه چیز را عالی نشان می‌دهد

6 February 2017 - 16:00

کریس مک کی (Chris McKay) کارگردانی فیلم LEGO Batman (لگو بتمن) را بعد از تجربه‌ی موفقش به‌عنوان ویراستار و دستیار کارگردان انیمیشن LEGO بر عهده گرفته است. این چالش بزرگی از این نظر برای او خواهد بود که باید به همان نوع موفقیت تجاری که اولین فیلم داشته، دست یابد. همان‌طور که صداپیشگان شخصیت‌های شرور این فیلم اوایل این هفته مشخص گردید، خبر جالب دیگر درباره فیلم LEGO Batman نظرسنجی‌های منتشر شده‌ی اولیه‌ی فیلم است. با سینماگیمفا همراه باشید.

برای اولین بار در این فیلم، ویل آرنت (Will Arnett) صداپیشگی شوالیه تاریکی را بر عهده دارد و به نظر می‌رسد این اولین تجربه او در صداپیشگی باشد. علاقمندان فیلم و سینما بروس واین را با صدای آرنت خواهند دید که به سفرش برای پیدا کردن خود ادامه می‌دهد و به اهمیت کار تیمی پی می‌برد به این امید که بتواند شهر گاتهام را یک‌بار دیگر از دست نیروهای تهاجمی جوکر و همراهانش نجات دهد.

نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهند که همه چیز در این فیلم عالی است. به نظر می‌رسد فیلم لگوی بتمن خنده را بر لب مخاطبینش خواهد نشاند. منتقدین از فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) سال گذشته راضی نبودند اما با توجه به نظرسنجی‌های جدید، این فیلم توانسته نظر آنها را به خود جلب کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.