کارگردان فیلم ۲ LEGO تغییر کرد

6 February 2017 - 11:00

فیلم LEGO خود را نه تنها به‌عنوان بهترین انیمیشن ۲۰۱۴ ثابت کرده بلکه یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های این سال است. با سفارش کمپانی Warner Bros برای ساخت سری بعدی این مجموعه، این فیلم تغییر مسیر داده و شاهد فیلم LEGO بتمن در دنیای آجرهای اسباب بازی در ماه بعد و فیلم LEGO Ninjago در ماه سپتامبر خواهیم بود. سری بعدی فیلم LEGO در صف انتظار قرار گرفته، اگرچه این فیلم دستخوش تغییر و تحولاتی شده است. کارگردان قبلی این فیلم، راب اسکراب (Rob Schrab) که جایگزین کارگردان اصلی فیلم، کریس مک کی (Chris McKay) شده بود، از این پروژه جدا شده اما استودیو این فیلم جایگزینی برای او پیدا کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

به دلیل ایجاد تفاوت‌های خلاقانه، راب اسکراب که بخاطر همکاری پروژه سارا سیلورمن (Sarah Silverman) به شهرت رسید، تصمیم گرفت از کارگردانی سری بعدی فیلم LEGO کناره گیری کند. سایت THR اعلام کرده که کارگردان فیلم Trolls، مایک میچل (Mike Mitchell) تجربه‌ی کارگردانی فیلم‌های اکشن و انیمیشنی را دارد، برای همین این فیلم در دستان خوب کسی قرار گرفته است. کارگردانان فیلم اصلی LEGO، فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) پیش نویس اولیه این سری را نوشته‌اند و بوجک هورسمن (Bojack Horseman) آن را بازنویسی کرده است. دن لین (Dan Lin) و روی لی (Roy Lee) نیز تهیه کنندگان این فیلم هستند.

هنوز جزئیات خاصی برای سری جدید فیلم LEGO منتشر نشده است اما این فیلم به چهار سال بعد از وقایع رخ داده در اولین سری می‌پردازد و نشان می‌دهد چگونه بلوغ، دیدگاه او نسبت به اسباب بازی‌ها را تغییر داده است. هنوز خبر حضور هیچ یک از بازیگران LEGO مانند کریس پرت، الیزابت بنکس و ویل آرنت در این فیلم تأیید نشده است.

سری جدید فیلم LEGO در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.