فیلم Logan راز X-23 را افشا می‌کند

5 February 2017 - 22:00

تمامی اتفاقات خوب سرانجام به وقوع می‌پیوندند. با وجود اینکه رایان رینولدز (Ryan Reynolds) توانسته هیو جک من (Hugh Jackman) را برای بازی در Deadpool جدید و کراس آور Wolverine راضی کند، امسال Logan آواز قوی جک من در فیلم ۱۷ ساله‌اش، X-Men است. خوشبختانه جک من در حال اتمام ماراتن نمایشی خود است، در حالی که Logan انتظارات بالای طرفدارانش که نه تنها با دیدن تریلر فیلم بلکه اولین نمایش روایی آن به وجد آمدند، را برآورده می‌سازد. با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه قرن بیست Fox، به کار نویسنده و کارگردان فیلم، جیمز من گولد (James Mangold) اعتماد داشته و اکران این فیلم در جشنواره فیلم برلین امسال، Logan را اولین فیلم پر فروش ساخته شده از کتاب سوپر قهرمانی و کامیک می‌کند. اکنون خلاصه‌ی این فیلم با مدت زمان نیمه رسمی آن منتشر شده است. شبکه فاکس اعلام کرده که خلاصه داستان فیلم Logan در مقاله ی منتشر شده ای آمده و اکنون این خلاصه قبل از اینکه استودیو فیلم درخواست حذف آن را بدهد، برداشته شده است.

دافنه کین (Dafne Keen) شخصیت لورا یا همان X-23 را بازی می‌کند. در دنیای کامیک مارول، لورا نتیجه‌ی آزمایش مخفیانه دولت برای ایجاد کلون ژنتیکی ماده از Wolverine است که از همان ماده‌ی ژنتیکی Logan استفاده شده است. هنوز مشخص نیست که این داستان کامیک با لورا پیش می‌رود یا او ارتباط متفاوتی با Wolverine در دنیای سینمایی X-Men خواهد داشت. خلاصه‌ی کامل این فیلم نشان می‌دهد که لورا و Wolverine با هم در ارتباط هستند اما نوع ارتباطشان هنوز مشخص نیست.

تریلرهای فیلم Logan نشان می‌دهند که لورا و Wolverine از یک پدر/دختر هستند و در سفرشان در فیلم من گولد دوباره با هم همراه می‌شوند. این دو جفت تمثیلی از پدر/دختر هستند، لورا کلون Logan است یا ممکن است دختر Logan باشد. خلاصه‌ی داستان Logan اسم از زن غریبه‌ای می‌برد که سوالات بیشتری را در این زمینه مطرح می‌کند در حالی که این زن می‌تواند مادر لورا باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.