در تصویر تازه فیلم Aquaman 2 پاتریک ویلسون ظاهر متفاوت دارد

7 September 2021 - 22:01
فیلم Aquaman

پاتریک ویلسون در تصویری منتشر شده از پشت صحنه فیلم Aquaman 2، ظاهری متفاوت دارد.

در طی روزهای اخیر، خبرهای جدیدی در مورد فیلم آکوامن 2 (Aquaman 2) یا با عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) منتشر شده است. اخیرا، دو بازیگر فیلم، امبر هرد (Amber Heard) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen) ویدیویی از تمرینات بدنی خود برای این فیلم منتشر کردند. چندی پیش نیز ستاره فیلم، جیسون موموا (Jason Momoa)، تصویری از ظاهر و لباس متفاوت آکوامن در این فیلم جدید منتشر کرده بود.

حال، کارگردان فیلم آکوامن 2، جیمز وان (James Wan)، تصویری تازه منتشر کرده که اطلاعات بیشتری در مورد فیلم ارائه می‌کند. در این تصویر، کارگردان جیمز وان در کنار پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) قرار دارد. پاتریک ویلسون در فیلم آکوامن، نقش برادر ناتنی آکوامن به نام شاه اورم را بازی کرده بود. او قرار است در فیلم آکوامن 2 بار دیگر این نقش را بازآفرینی نماید.

در فیلم آکوامن، شاه اورم به دلیل عدم توجه بشریت نسبت به اقیانوس‌ها و آلوده کردن آنها با زباله‌های خود، با آنها اعلام جنگ کرد. در این تصویر، پاتریک ویلسون ظاهری پر ریش و شلخته دارد و جیمز وان به شوخی بیان کرده که او قرار است شبیه به تام هنکس (Tom Hanks) در فیلم دور افتاده (Cast Away) باشد.

فیلم‌نامه فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده توسط دیوید لزلی جانسون مک‌گولدریک (David Leslie Johnson McGoldrick) نوشته شده است. بنابر شواهد، جیمز وان قصد دارد تا در فیلم آکوامن 2، داستانی تاریک‌تر و ترسناک را برای طرفداران به ارمغان بیاورد. دیگر بازیگران فیلم آکوامن 2 شامل تمورا موریسون (Temuera Morrison)، پیلو اسبیک (Pilou Asbaek) و دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) است.

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده قرار است در تاریخ 16 دسامبر 2022 بر روی پرده سینماها اکران گردد. در زیر می‌توانید این تصویر منتشر شده توسط جیمز وان را مشاهده کنید.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.