فیلم برداری Sharknado 5 آغاز شد

5 February 2017 - 11:00

وقتی حرف از فیلم‌های کوسه‌ای می‌شود، همیشه این تصویر در ذهن مخاطب نقش می‌بندد که کوسه بزرگی جان چند نفر داخل یک قایق را به مخاطره می‌اندازد. زمانی که ساخت این‌گونه کارها آغاز شد، خالقان کوسه‌ها این ژانر از فیلم را توسعه دادند و کوسه‌های عجیب و غریب زیادی خلق کردند که باعث ساخت فیلم‌های بسیاری با عناوین مختلف مانند Sharktopus, Megashark vs. Giant Octopus و Two Headed shark Attack شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروسه ساخت فیلم‌های کوسه در سال ۲۰۱۳ با فیلم Sharknado که فیلمی درباره طوفان‌های مملوء از کوسه‌ها است، به اوج خود رسید. تصور ما این بود که این ژانر با فیلم Sharknado به نقطه اوج خود رسیده اما سپس Sharknado 2 و به دنبال آن سری سوم آن ساخته شدند و این روند ادامه یافت تا اینکه Sharknado به مشروعیت رسید. از سال ۲۰۱۳، هرسال فیلم جدیدی از Sharknado ساخته می‌شود و این اتفاق در سال ۲۰۱۷ نیز رخ خواهد داد.

خودتان را برای Sharknado 5 آماده کنید، Syfy و The Asylum اعلام کردند که Sharknado 5 در حال حاضر در بلغارستان با بازی یان زیرینگ (Ian Ziering) و تارا رید (Tara Reid) و بازیگر اصلی آن کسی اسکربو (Cassie Scerbo) در حال فیلم برداری است. آنتونی سی. فرانت (Anthony C. Ferrante) که تاکنون فیلم‌های Sharknado را ساخته، کارگردانی این کار را بر عهده داشته و اسکاتی مولن (Scotty Mullen) نویسنده آن است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.