فیبی والر بریج از سریال Mr. & Mrs. Smith خارج شد

8 September 2021 - 12:48
سریال Mr. & Mrs. Smith

فیبی والر بریج از سریال Mr. & Mrs. Smith محصول کمپانی آمازون خارج شد.

فیبی والر بریج تصمیم گرفته تا از سریال آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) محصول کمپانی آمازون خارج شود و اکنون، این کمپانی به دنبال پیدا کردن بازیگری تازه برای این نقش اصلی است. او قرار بود تا نقش خانم اسمیت را بازی کند.

نقش آقای اسمیت نیز توسط دونالد گلاور (Donald Glover) به تصویر کشیده خواهد شد. بنابر گزارش‌ها، والر بریج به دلیل اختلافات در مورد این سریال از آن خارج شده است. فیبی والر بریج برای نقش‌آفرینی در سریال فلیبگ (Fleabag) برنده جایزه امی شده است.

سریال آقا و خانم اسمیت، اقتباسی از فیلمی به همین نام محصول سال 2005 میلادی و با نقش‌آفرینی برد پیت (Brad Pitt) و آنجلینا جولی (Angelina Jolie) است. ایده ساخت این سریال توسط دونالد گلاور ارائه شده و او علاوه بر نقش‌آفرینی در آن، یکی از سازندگان و تهیه‌کنندگان سریال نیز به شمار می‌رود.

فرانسسکا اسلون (Francesca Sloane) یکی دیگر از سازندگان و تهیه‌کنندگان سریال آقا و خانم اسمیت است. او با گلاور در ساخت سریال آتالانتا (Atlanta) محصول شبکه اف ایکس همکاری داشته است.

داستان و فیلم‌نامه سریال آقا و خانم اسمیت در حال نوشته شدن است و انتظار می‌رود که تولید آن نیز در سال آینده میلادی آغاز شود و در همان سال، بر روی سرویس آنلاین آمازون پرایم عرضه گردد. حدود هفت ماه پیش بود که این دو بازیگر خبر از همکاری خود برای ساخت اقتباسی از فیلم آقا و خانم اسمیت داده بودند.

در حال حاضر، فیبی والر بریج در تولید فیلم ایندیانا جونز 5 (Indiana Jones 5) حضور دارد و اخیرا نیز در نوشتن فیلم‌نامه جدیدترین فیلم جیمز باند با عنوان زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) همکاری داشته است.

دونالد گلاور نیز در حال تولید فصل سوم و چهارم سریال آتالانتا است و تمام داستان و متن آن را نیز خودش نوشته است. انتظار می‌رود که فصل سوم سریال آتالانتا در نیمه اول سال 2022 میلادی از شبکه اف ایکس پخش شود.

علاوه بر سریال آقا و خانم اسمیت، دونالد گلاور در حال کار بر روی سریال کندو (Hive) برای عرضه از سرویس آنلاین آمازون پرایم است. نوشتن داستان و فیلم‌نامه این سریال بر عهده جنین نابرس (Janine Nabers) است. سریال کندو هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و توسعه آن هنوز در مرحله نوشتن داستان است.

فیبی والر بریج نیز با توجه به قرارداد همکاری خود با کمپانی آمازون، قرار است در دیگر پروژه‌ها برای این سرویس آنلاین همکاری داشته باشد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.