فیلم مأموریت غیرممکن ۶ کجا فیلم برداری خواهد شد؟

4 February 2017 - 13:00

فیلم Mission: Impossible (مأموریت غیرممکن) یکی از فیلم‌های چند مجموعه‌ای است که با گذشت زمان قوی‌تر می‌شود. این دهه به‌طور خاصی به ایتن هانت (Ethan Hunt) و پیروان IMF او وفادار بوده، درحالی‌که فیلم‌های پروتکل شبح (Ghost Protocol) و ملت یاغی (Rogue Nation) باکس آفیس‌های موفقی داشته‌اند. این دو نمایش اخیر فروش ۶۹۴٫۷ و ۶۸۲٫۳ میلیون دلاری داشته‌اند که در تاریخ اینگونه فیلم ها بی سابقه بوده است. همگان منتظر اکران فیلم Mission: Impossible 6 هستند که هنوز عنوان رسمی این فیلم نیست و تاریخ اکران آن اخیراً جولای ۲۰۱۸ اعلام شده است. کارگردان Rogue Nation، کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie) زمام کار را بر دست گرفته و اولین فیلم‌ساز دو سری از Mission: Impossible می‌باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه در طول پیش تولید خود به دلیل دستمزد ستاره‌اش، تام کروز، به مشکل بر خورد اما گویا همه چیز دوباره روال معمول خود را طی می‌کند. درحالی‌که نگرانی‌هایی پیرامون این مسئله وجود دارد که جرمی رنر (Jeremy Renner) ممکن است به دلیل بازی در فیلم Avengers: Infinity War  در سری ششم فیلم مأموریت غیرممکن حضور نداشته باشد، مک کوری و تیم همراهش امسال فیلم‌برداری اصلی خود را آغاز می‌کنند. حالا، محل احتمالی فیلم‌برداری مشخص شده است.

طبق خبر منتشر شده در سایت THR، تولید کنندگان این فیلم چشم به پاریس دوخته‌اند و قرار است فیلم برداری این فیلم بهار یا اوایل تابستان آغاز شود. رایزنی‌ها در این باره هنوز ادامه دارد و هنوز این خبر تأیید نشده است. اگر این اتفاق بیفتد صحنه‌های بین‌المللی زیبای دیگری در انتظار این فیلم خواهد بود. سری‌های قبلی در لندن، اتریش، ماراکو و دبی فیلم برداری شدند. هنوز مشخص نیست پاریس محل فیلم برداری سری جدید است یا خیر، اما فیلم سازان این فیلم علاقمند به استفاده‌ی برج ایفل به‌عنوان بخش اصلی هستند. از آنجایی که استفاده از برج خلیفه در فیلم Ghost Protocol تأثیر فوق‌العاده‌ای داشت، به همین منظور دیدن ایتن هانت در ساختار برجسته دیگری، جالب است. از سوی دیگر این می‌تواند ریسک بزرگی باشد، اما شاید مک کوری چیز دیگری در این باره در ذهن داشته باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.