مایکل کی ویلیامز بازیگر سریال The Wire درگذشت

8 September 2021 - 13:15
مایکل کی ویلیامز

مایکل کی ویلیامز در سن 54 سالگی در منزلش در بروکلین نیویورک درگذشت.

مایکل کی ویلیامز، بازیگر برجسته و نامزد دریافت پنج جایزه امی درگذشت. او بیشتر برای ایفای نقش عمر لیتل در سریال وایر (The Wire) محصول شبکه اچ‌بی‌او شناخته می‌شود. او پنجاه و چهار سال بیشتر نداشته است.

سخنگوی پلیس شهر نیویورک اعلام کرده که جسد این بازیگر در خانه‌اش در بعدازظهر روز دوشنبه در بروکلین شهر نیویورک پیدا شده است.

مایکل کی ویلیامز اخیرا در سریال لاوکرفت کانتری (Lovecraft Country) نقش مونترس فریمن را به تصویر کشیده است. او برای ایفای این نقش نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد در سریال درام در مراسم امی سال 2021 شده بود. او همچنین در سریال وقتی آنها ما را می‌بینند (When They See Us) نقش پدر آنترون مک‌کری را به تصویر کشیده بود که پسرش را مجبور کرده بود تا اعترافی دروغین انجام دهد. این سریال جنایی ساخت اوا دوورنی (Ava DuVernay) در سال 2019 بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده بود.

او در سریال امپراتوری بوردوالک (Boardwalk Empire) محصول شبکه اچ‌بی‌او در طی سال‌های 2010 تا 2014 نقش چالکی وایت را ایفا نموده است. او همچنین در سال 2016 در مینی سریالی برای شبکه اچ‌بی‌او با عنوان آن شب (The Night Of) نقش یک زندانی به نام فردی نایت را ایفا کرده است.

شبکه اچ‌بی‌او در رابطه با فقدان مایکل کی ویلیامز اظهار داشته است:

او برای بیش از بیست سال است که یکی از اعضای شبکه اچ‌بی‌او به شمار می‌رود و ما از فقدان و فوت او بسیار اندوهگین هستیم. او علاوه بر اینکه بازیگری برجسته و بزرگ بود، به عنوان دوست و همکار، شخصی عزیز و محترم بود. ما همدردی و تسلیت خود را به خانواده او نسبت به این فقدان اعلام می‌کنیم.

مایکل کی ویلیامز در سال 1966 در شهر بروکلین به دنیا آمده بود. مادر او از باهاماس و پدرش از کارولینای جنوبی بوده است. اولین حضور او بر روی پرده سینماها با فیلم گلوله (Bullet) محصول سال 1996 بوده است. او در این فیلم، در کنار میکی رورک (Mickey Rourke) و توپک شکور (Tupac Shakur) ایفای نقش کرده است.

مایکل کی ویلیامز در چهل و دو قسمت از سریال وایر ایفای نقش کرده است. او همچنین در سریال‌هایی همچون سوپرانوز (The Sopranos)، آلیاس (Alias) و بوستون لیگال (Boston Legal) به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است.

از جمله فیلم‌هایی که مایکل کی ویلیامز در آن به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به فیلم رفته عزیزم رفته (Gone Baby Gone) محصول سال 2007، فیلم بهترین‌های بروکلین (Brooklyn’s Finest) ساخته آنتونی فوکوا محصول سال 2009، فیلم جاده (The Road) محصول سال 2009، فیلم دوازده سال بردگی (12 Years a Slave) ساخته استیو مک کویین در سال 2013، فیلم قمارباز (The Gambler) محصول سال 2014، فیلم اساسینز کرید (Assassin’s Creed) محصول سال 2016، فیلم پرواز فوق‌العاده (SuperFly) محصول سال 2018 و فیلم بروکلین بی‌مادر (Motherless Brooklyn) محصول سال 2019 اشاره کرد. روحش شاد و یادش گرامی!

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.