مدت زمان فیلم Logan مشخص شد

4 February 2017 - 10:00

فیلم Logan یکی از فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتابی کامیک است که امسال اکران خواهد شد و فهمیدن اینکه چرا امسال اکران می شود، کار زیاد سختی نیست. صرف نظر از واکنشات مثبتی که نسبت به تریلرهای این فیلم صورت گرفته، این فیلم آخرین باری است که هیو جکمن (Hugh Jackman) و پاتریک استوارت (Patrick Stewart) در نقش Wolverine و Professor X روی پرده سینما دیده می‌شوند. بعد از بحث‌های پیش آمده بر سر فیلم X-Men (مردان X) مبنی بر اینکه این دو بازیگر ۱۷ سال همان کاراکترها را بازی کرده‌اند، Logan نه تنها به عصر X-Men بلکه ژانر فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کامیک، پایان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسد Logan برخلاف تمامی فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کامیک، با تُن دراماتیک و هوشیارانه اش، عرصه مناسبی برای خداحافظی جکمن و استوارت با نقش‌های همیشگی‌شان است. این دستاورد عظیمی است و Logan در شب اول نمایش جشنواره بین‌المللی فیلم برلین حضور خواهد داشت، افتخاری که تاکنون نصیب هیچ یک از فیلم‌های برگرفته از کتاب‌های کامیک نشده است.

در این‌گونه جشنواره‌ها، فیلم‌های اکران شده صفحه خاصی با نام خود دارند، برای همین Logan صفحه منحصر به خود را در سایت جشنواره دارد. علاوه بر گالری تصاویر، این صفحه مدت زمان این فیلم را مشخص کرده است. بنابراین طبق خبر آمده در این سایت، این فیلم ۱۳۵ دقیقه خواهد بود. Logan روز جمعه، ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) در جشنواره به نمایش درمی آید. با این مدت زمان، Logan در مقایسه با مابقی فیلم‌های X-Men، در میانه قرار می‌گیرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.