پوستر و تصاویر تازه فیلم The Matrix Resurrections

8 September 2021 - 17:18
فیلم The Matrix Resurrections

کمپانی برادران وارنر پوستر و تصاویر تازه از فیلم The Matrix Resurrections منتشر کرده است.

کمپانی برادران وارنر علاوه بر انتشار پوستر و تصاویری تازه از فیلم ماتریکس رستاخیزها (The Matrix Resurrections)، در تیزری کوتاه که برای فیلم منتشر کرده، اعلام نموده که تریلر کامل این فیلم قرار است تا در تاریخ 18 شهریور منتشر شود.

در این تصاویر منتشر شده توسط کمپانی برادران وارنر شاهد حضور دوباره کیانو ریوز (Neo) در نقش نئو هستیم. پوستر منتشر شده برای فیلم ماتریکس 4 نیز نشان‌دهنده دو قرص آبی و قرمز معروف و شناخته شده این مجموعه فیلم است که در زیر می‌توانید این تصاویر و پوستر را مشاهده کنید.

چندی پیش بود که کمپانی برادران وارنر در پنل خود در سینماکان اعلام کرد که عنوان فیلم ماتریکس 4، ماتریکس رستاخیزها خواهد بود. بنابر این اظهارات، گمان می‌رود که این عنوان ارجاعی به مرگ و رستاخیز کاراکتر نئو در پایان دو فیلم ماتریکس (The Matrix) محصول سال 1999 و فیلم انقلاب‌های ماتریکس (The Matrix Revolutions) است. یکی از گمان‌های دیگر نیز این است که این عنوان ارجاعی به خیزش دوباره ماشین‌ها است.

داستان فیلم ماتریکس رستاخیزها بدین شکل است که نئو با بازی کیانو ریوز هیچ چیزی از ماتریکس به یاد ندارد و در جلسات روانشناسی شرکت می‌کند. او در این جلسات با روانشناسی با بازی نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) صحبت می‌کند و اشاره دارد که با اینکه هیچ چیزی به یاد ندارد اما همچنان برخی چیزها برای او تار و نامشخص هستند. در ادامه، نئو با ترینیتی با بازی کری ان ماس (Carrie Anne Moss) ملاقات می‌کند و آن دو، هیچ چیزی از گذشته خود به یاد ندارند.

فیلم ماتریکس رستاخیزها علاوه بر بازگشت کیانو ریوز و کری ان ماس، با حضور دوباره جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) در نقش مروینگین و دنیل برندهارت (Daniel Bernhardt) در نقش مامور جانسون است.

علاوه بر نیل پاتریک هریس، دیگر بازیگران فیلم ماتریکس رستاخیزها شامل یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II)، اندرو کالدوول (Andrew Caldwell)، پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra)، جاناتان گراف (Jonathan Groff)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، الن هولمن (Ellen Hollman)، ارندیرا ایبارا (Eréndira Ibarra)، تونی آنوومیر (Toby Onwumere)، کریستینا ریچی (Christina Ricci)، مکس رایملت (Max Riemelt) و برایان جی اسمیت (Brian J. Smith) اشاره کرد.

فیلم ماتریکس رستاخیزها قرار است تا در تاریخ 22 دسامبر سال 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد. احتمال می‌رود که پس از مدتی، این فیلم بر روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس نیز عرضه گردد.

منبع: کمپانی برادران وارنر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.