چرا لباس جدید آکوامن متفاوت و تاریکتر است؟

8 September 2021 - 18:09
فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

جیسون موموا در فیلم آکوامن 2 دارای لباسی جدید و متفاوت خواهد بود.

جیسون موموا (Jason Momoa) برای فیلم جدید آکوامن با عنوان آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) لباسی جدید خواهد داشت اما چرا این لباس جدید، بسیار متفاوت است و طراحی تاریک‌تری دارد؟

اولین فیلم آکوامن با نقش‌آفرینی جیسون موموا در دنیای سینمایی دی‌سی توانست تا انتظارات را برآورده کند و فروشی بیش از یک میلیارد دلار را در گیشه بدست آورد. این فیلم تحت کارگردانی جیمز وان (James Wan) بود. اندکی پس از موفقیت فیلم اول، کمپانی برادران وارنر بار دیگر جیمز وان را به خدمت گرفت تا دنباله آن را بسازد. در حال حاضر تولید فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده در جریان است و از همین رو، اطلاعات بیشتری در مورد آن درز می‌کند.

چندی پیش اعلام شده بود که عنوان فیلم آکوامن 2، آکوامن و پادشاهی گمشده است. جیمز وان و جیسون موموا چندی پیش اظهار داشتند که لباس آکوامن در این فیلم نیز، لباسی طلایی رنگی است که او در پایان فیلم اول بر تن داشته است. با این حال، این تنها لباسی نخواهد بود که آکوامن در تن خواهد کرد. جیمز وان و جیسون موموا از لباسی متفاوت و تاریک‌تر پرده‌برداری کردند که در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده از آن استفاده خواهد شد. در فیلم اول آکوامن به ندرت از لباس طلایی و سبز رنگ آکوامن استفاده شده بود، پس چرا آکوامن باید در فیلم جدید لباسی جدید و متفاوت داشته باشد؟

فیلم Aquaman

همیشه به این موضوع اشاره شده که فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده قرار است یک فیلم بلاک‌باستری بسیار بزرگ باشد اما این دلیلی نمی‌شود تا آکوامن لباسی جدید در این فیلم داشته باشد. در حقیقت، این لباس تازه و متفاوت، مستقیما از کتاب‌های کمیک برداشته شده است. جیمز وان تایید کرده که این لباس، از لباسی آبی‌ رنگ استفاده شده در کتاب‌های کمیک در دهه 80 میلادی الهام گرفته شده است. هدف از شکل گرفتن لباس آبی رنگ در کتاب‌های کمیک این بود تا آکوامن قادر باشد تا در زیر آب استتار نماید و مطمئنا لباس آبی پر رنگ نسبت به لباس طلایی و سبز رنگ مرسوم کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

در فیلم آکوامن 2، وجود لباس جدید آکوامن نشان دهنده وابستگی آن به کتاب‌های کمیک است و مطمئنا لباسی پنهانی و مخفی برای این قهرمان دنیای دی‌سی خواهد بود. این احتمال نیز وجود دارد که تکنولوژی پیشرفته آتلانتیسی، این امکان را برای این لباس فراهم آورده تا در موقعیت‌های مختلف رنگ عوض کند و بهتر با محیط پیرامون خود استتار شود. داشتن یک کلاه احتمالی نیز سبب می‌شود تا او کاملا غیر قابل تشخیص شود. انتظار می‌رود که در فیلم آکوامن 2، جستجویی برای پیدا کردن پادشاهی گمشده آتلانتیس شکل بگیرد، از همین رو، وجود یک لباس مخفی و کمتر قابل توجه بسیار ضروری و لازم است. این احتمال نیز وجود دارد که آکوامن به دلایلی جایگاه خود به عنوان رهبر مردم آتلانتیس را از دست داده و این لباس به او کمک می‌کند تا او از دید دشمنانش مخفی باشد.

لباس جدید آکوامن در این فیلم نیز می‌تواند دلالتی بر مسیر و سبک فیلم آکوامن 2 باشد. لباس طلایی و سبز رنگ بیشتر برای فیلمی درخشان و سرگرم‌کننده همانند فیلم اول مناسب است. با این وجود، بنابر گزارش‌ها، فیلم آکوامن 2 قرار است ترسناک‌تر و جدی‌تر باشد. درون مایه تاریک‌تر فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده با لباس تیره ابرقهرمان فیلم بسیار مطابقت دارد. فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده قرار است در تاریخ 16 دسامبر سال 2022 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.