تریلر فیلم C’mon C’mon با بازی واکین فینیکس

8 September 2021 - 21:03
فیلم C’mon C’mon

کمپانی ای24 تریلری برای فیلم C’mon C’mon با بازی واکین فینیکس منتشر کرده است.

کمپانی ای24 اولین تریلر برای فیلم زودباش، زودباش (C’mon C’mon) با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) و کارگردانی مایک میلز (Mike Mills) منتشر کرده است. واکین فینیکس نقش شخصی به نام جانی را بازی می‌کند. این تریلر منتشر شده کاملا سیاه و سفید است و در پس زمینه آن نیز صدای واکین فینیکس شنیده می‌شود. او در حال خواندن داستان‌های موقع خواب برای خواهرزاده‌اش به نام جسی با بازی وودی نورمن (Woody Norman) است.

این تریلر از تصاویری کوتاه از فیلم تشکیل شده است که نیم نگاهی از مادر جسی به نام ویو با بازی گبی هافمن (Gaby Hoffman) و همچنین ماجراجویی و گردش جانی به همراه جسی در شهر نیویورک را به نمایش می‌گذارد. آهنگ Clair de Lune در پس زمینه پخش می‌شود و ترکیب همه این‌ها، تریلری بسیار جذاب و دلنشین است که احتمالا یکی از بهترین تریلرهای امسال به شمار می‌رود.

فیلمبرداری فیلم را رابین رایان (Robbie Ryan) انجام داده است که همکاری در فیلم سوگلی (The Favourite) و داستان ازدواج (Marriage Story) را در کارنامه دارد. علاوه بر فینیکس، نورمن و هافمن، دیگر بازیگرانی که در فیلم زودباش، زودباش نقش‌آفرینی می‌کنند شامل مولی وبستر (Molly Webster)، جبوکی یانگ وایت (Jaboukie Young-White) و اسکوت مک نایری (Scoot McNairy) است.

فیلم قبلی مایک میلز، فیلم زنان قرن بیستم (20th Century Women) محصول سال 2016 است که او در همان سال نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه اصیل از مراسم اسکار شده بود. مایک میلز همچنین کارگردانی فیلم شست خور (Thumbsucker) محصول سال 2005 و فیلم تازه‌کارها (Beginners) در سال 2010 را در کارنامه دارد.

این فیلم همچنین اولین فیلم واکین فینیکس پس از بردن جایزه بهترین بازیگر مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم جوکر (Joker) در سال 2019 است. پس از این فیلم، واکین فینیکس قرار است در فیلم بلوار ناامیدی (Disappointment Blvd) به کارگردانی اری استر (Ari Aster) در کنار بازیگرانی همچون نیتن لین (Nathan Lane)، پتی لوپون (Patti LuPone)، مایکل گندولفینی (Michael Gandolfini) و پارکر پوسی (Parker Posey) به نقش‌آفرینی بپردازد.

خلاصه داستان فیلم زودباش، زودباش بدین شرح است:

جانی و خواهرزاده جوانش یک رابطه ضعیف و در عین حال دگرگون کننده را شکل می‌دهند. آنها به طور تصادفی در یک ماجراجویی بزرگ و هیجان‌انگیز همسفر یکدیگر می‌شوند و این، رابطه آنها را عمیق‌تر می‌کند.

فیلم زودباش، زودباش قرار است به زودی اکران شود اما هنوز تاریخی رسمی برای اکران آن اعلام نشده است. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت عالی (1080)

دانلود با کیفیت خوب (720)

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.