بازنویسی فیلم نامه‌ی بتمن توسط نویسنده Justice League

3 February 2017 - 20:00

اگرچه فیلم‌های Wonder Woman (زن شگفت انگیز) و Justice League (لیگ عدالت) نمایش‌های بعدی دنیای گسترده و عظیم دی سی هستند، اما خبرهای اخیر درباره فیلم متفاوتی بوده‌اند: بتمن (The Batman). پوشش گسترده‌ای درباره نوع همکاری بن افلک (Ben Affleck) با این فیلم صورت گرفته است اما افلک یک چیز را کاملا مشخص کرد: هدف او ساخت بهترین نسخه از بتمن است. با وجود انتشار تاریخ تولید این فیلم، و توجه خاص افلک به این پروژه اما بیشتر نگرانی‌ها معطوف نویسنده، کارگردان و موفقیت فیلم است. با سینماگیمفا همراه باشید.

Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) اولین فیلم موفق افلک است. او می‌گوید چیزهای زیادی از زاک اسنیدر (Zack Snyder) یاد گرفته است. از وقتی افلک برای فیلم پر فروشی مثل Justice League شنل به تن کرد، متوجه شد نمی تواند مسئولیتش در قبال DCEU، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری را با هم داشته باشد، به همین منظور از کارگردانی فیلم بتمن کناره گیری کرد. این تصمیم او احتمالاً باعث از دست رفتن ۷۵ میلیون دلار می‌شود. بیانیه او در مورد این تصمیم بسیار واضح است:

کاراکترهای مشخصی همواره وجود دارند که جایگاه خاصی در قلب میلیون‌ها هوادار دارند. برای ایفای این نقش باید تمرکز، علاقه و توجه در بهترین حالت خود قرار داشته باشند. برای من ثابت شده که توانایی انجام هر دو را در بهترین سطح ندارم. با هم فکری اعضای استودیو، تصمیم گرفتم تا برای کارگردانی همراهی پیدا کنم که مرا در این پروژه‌ی عظیم یاری کند. هنوز هم تا پیدا کردن کارگردانی مناسب این وظیفه بر عهده من خواهد بود. من شدیداً به این پروژه و هوادارانش معتهد بوده و می‌خواهم دوباره هیجانی دوباره به این فیلم و طرفدارانش ببخشم.

در حالی که این خبر خوشایندی برای تمامی طرفداران بتمن نیست اما این مطلب را نوید می‌دهد که وظیفه‌ی نوشتن فیلم نامه جدید بتمن بر عهده دو تن از برندگان اسکار و رئیس و مدیر اجرایی DC خواهد بود. تاکنون هیچ کدام از فیلم‌های کمیک به اندازه‌ی این فیلم این تعداد از افراد متبحر را در ساخت خود تجربه نکرده است. با توجه به سابقه بن افلک در مورد فیلم نامه‌های متعدد انتظار می‌رود که فیلم نامه بتمن حداقل خط داستانی و اتمسفر جدی را دنبال کند. در غیر این صورت کمپانی DC و Warner Bros هیچ گونه توجیهی برای این اتفاق نخواهند داشت.

منیع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.