نیکولاس کیج در فیلم The Old Way بازی می کند

9 September 2021 - 09:36
نیکولاس کیج

نیکولاس کیج قرار است نقش اصلی فیلم وسترن The Old Way را بازی کند.

نیکولاس کیج (Nicolas Cage) برای نقش‌آفرینی در فیلم خوک (Pig) بسیار مورد ستایش قرار گرفت و حال، او قرار است نقش اصلی فیلم وسترن سبک قدیم (The Old Way) را به تصویر بکشد. چندی پیش نیز نیکولاس کیج به فیلم وسترن دیگری به نام عبور از قصاب (Butcher’s Crossing) پیوسته بود.

این اولین باری است که نیکولاس کیج قرار است تا در فیلمی به سبک وسترن حضور داشته باشد. هر دوی این فیلم‌های وسترن قرار است پشت سر هم در مونتانا فیلمبرداری شوند.

فیلم سبک قدیم داستان یک تفنگدار بازنشسته به نام کولتن بریجز با بازی نیکولاس کیج را دنبال می‌کند که از زندگی قدیمی و کشنده بازنشست شده است و در حال حاضر، یک مغازه دارد. زمانی که یک گروه از قانون شکنان وارد شهر می‌شوند و زن او را به قتل می‌رسانند، او بار دیگر تفنگ خود را به دست می‌گیرد تا با همراهی دختری دوازده ساله، به سفری برای انتفام گرفتن از آنها برود.

فیلم‌نامه فیلم سبک قدیم توسط کارل دبلیو لوکاس (Carl W. Lucas) قلم زده شده است. کارگردانی فیلم نیز در دستان برت داناوهو (Brett Donowho) است که سابقه کارگردانی فیلم اعمال خشونت (Acts of Violence) را در کارنامه دارد. نیکولاس کیج در رابطه با اینکه پس از این مدت قرار است وارد ژانر وسترن شود، می‌گوید:

پس از چهل و سه سال حضور در سینما، من با دو فیلم سبک قدیم و عبور از قصاب برای حضور در ژانر مهم و داستانی وسترن دعوت شدم. من در غرب به دنیا آمده‌ام و در آنجا بزرگ شدم، ژانر وسترن برای من بسیار متناسب است و اتفاقا خیلی دیر این اتفاق رخ داده است. من نسبت به هر دو فیلم و کاراکترهایی که قرار است بازی کنم، بسیار هیجان‌زده‌ام و از اینکه این فرصت برای من پیش آمده تا در سن پنجاه و هفت سالگی بتوانم در زمینه‌های تازه فعالیت کنم بسیار هیجان‌انگیز و شو‌که هستم.

کارگردان برت داناوهو نیز در رابطه با همکاری با نیکولاس کیج اظهار داشت:

همکاری با نیکولاس کیج در اولین فیلم وسترن در حرفه بازیگری درخشان وی، یک مزیت و افتخار به شمار می‌رود. نیکولاس کیج نه تنها برای این کاراکتر بسیار متناسب است بلکه فردی حرفه‌ای است که هر کارگردانی از همکاری با او بسیار مفتخر است. من از ارائه این داستان پدر و دختری و سفر غیرمنتظره و احساسی آنها بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستم.

هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم سبک قدیم اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.