اوون ویلسون به فیلم Haunted Mansion پیوست

9 September 2021 - 10:00
Owen Wilson

اوون ویلسون به فیلم Haunted Mansion محصول کمپانی دیزنی پیوست.

اوون ویلسون به جمع بازیگران فیلم عمارت روح‌زده (Haunted Mansion) اضافه شده و قرار است در این فیلم خانوادگی و ماجراجویی ترسناک کمپانی دیزنی نقش‌آفرینی کند. این فیلم بر اساس بخشی از پارک‌های سرگرمی دیزنی است.

دیگر بازیگرانی که قبلا حضورشان در فیلم عمارت روح‌زده تایید شده، تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) و کیت استنفیلد (LaKeith Stanfield) هستند. فیلم‌نامه فیلم عمارت روح‌زده را کتی دیپلود (Katie Dippold) قلم زده است.

کارگردانی این اثر را نیز جاستین سایمین (Justin Simien) در دست دارد که اولین همکاری بین او و کمپانی دیزنی محسوب می‌شود. او قبلا سکان‌دار کارگردانی سریال مردم سفید عزیز (Dear White People) و موی بد (Bad Hair) بوده است.

دن لین (Dan Lin) و جاناتان آیریچ (Jonathan Eirich) که قبلا تهیه‌کننده فیلم اکشن زنده و پرفروش علاءالدین (Aladdin) بودند، قرار است تهیه‌کننده فیلم عمارت روح‎‌زده باشند.

جزییات مربوط به داستان فیلم عمارت روح‌زده همچنان نامشخص هستند اما آنچه که مشخص است، این است که داستان فیلم در مورد خانواده‌ای است که به یک عمارت روح‌زده نقل مکان می‌کنند. با این حال، نحوه داستان‌سرایی و کاراکترهای فیلم هستند که در نهایت، عیار این فیلم را مشخص خواهد کرد.

فیلمبرداری فیلم عمارت روح‌زده قرار است از اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی در آتلانتا آغاز شود. این فیلم، جدیدترین فیلم اکشن زنده از کمپانی دیزنی است که بر اساس یکی از جاذبه‌ها و بخش‌های پارک‌های سرگرمی خود است. فیلم گشت و گذار در جنگل (Jungle Cruise) که چندی پیش اکران شده بود نیز به همین صورت بوده است. فیلم گشت و گذار در جنگل موفق شد تا در گیشه داخل آمریکا به فروش بیش از 106 میلیون دلاری دست پیدا کند و این در حالی است که این فیلم به طور همزمان بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شده است.

سریال لوکی (Loki) محصول کمپانی مارول چندی پیش بر روی سرویس دیزنی پلاس پخش شده بود. در این سریال، اوون ویلسون نقش یک کاراگاه سازمانی مرموز به نام موبیوس را در کنار تام هیدلسون (Tom Hiddleston) در نقش خدای شرارت بازی می‌کرده است.

جدیدترین فیلم اوون ویلسون، فیلم گزارش فرانسوی (The French Dispatch) است که قرار است در پاییز امسال بر روی پرده سینماها اکران گردد. این فیلم به کارگردان وس اندرسون (Wes Anderson) است. این دو در فیلم‌های متعددی با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

اوون ویلسون اخیرا فیلمبرداری فیلم با من ازدواج کن (Marry Me) را به اتمام رسانده است. او در این فیلم عاشقانه و کمدی در مقابل جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.