نیم فصل دوم The Walking Dead بسیار متفاوت خواهد بود

3 February 2017 - 14:00

ریک در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) طی چند سالی که از پخش این سریال می‌گذرد، دلیلی برای خندیدن نداشته است. ریک افسر پلیسی است که از کما بیرون می‌آید و خود را در آخرالزمان زامبی‌ها می‌بیند. سپس از رابطه همسر و بهترین دوستش و بچه دار شدنشان مطلع می‌شود. دوستی که سعی کرده بود او را بکشد. خیلی از دوستان ریک و همین طور همسرش می‌میرند و پسرش یک چشمش را از دست می‌دهد. این تنها شش فصل از این سریال است. اوج تراژدی سریال زمانی است که ریک با نیگان روبرو می شود و از نابودی گروه نیگان ناامید می گردد. با قتل بی‌رحمانه آبراهام و گلن، ریک امیدش را برای اولین بار از دست می دهد. مرگ گلن، غیب شدن کارول و دزدیده شدن دریل، ریک و پسرش کارل را از آخرین گروه افرادی که با آنها بودند، جدا می کند. نیگان یشتر افراد تیم ریک را از او گرفته و راه دیگری برای مقابله با خود برای او باقی نمی گذارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسد همه چیز از نیم فصل دوم سریال تغییر می‌کند. با وجود از دست دادن افراد زیاد، ریک دوباره امیدوار می‌شود. طبق مصاحبه ی اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) با سایت EW نیم فصل دوم به‌طور دراماتیکی تغییر خواهد کرد. گیمپل در اینباره می‌گوید:

در نیم فصل دوم وارد شرایط بسیار متفاوتی می‌شویم و قبل از اینکه به دقایق پایانی قسمت نهم برسیم، لبخند را روی لبان ریک خواهیم دید.

سخت می‌توان گفت چه چیزی در اینجای داستان باعث لبخند ریک شده است. مطمئناً ریک برنامه‌ای دارد که به ملحق شدن نیروهای Hilltop و Kingdom بستگی دارد. وقتی ریک، مگی، ساشا و دریل را در Hilltop پیدا می‌کند، چند بار لبخند می زند. اما زمان نابودی گروه نیگان احتمالاً لبخند بیشتری خواهد زد.

گیمپل درباره نیم فصل دوم می‌گوید:

نیم فصل دوم به خودی خود یک فیلم مجزا است. آنجلا کانگ (Angela Kang) نویسندگی آن را بر عهده داشته، گرگ نیکترو (Greg Nicotero) آن را کارگردانی کرده و گروه بازیگران آن را از بن بست خارج کردند و عوامل فیلم کنار هم کار کرده‌اند تا این مجموعه به بهترین نحو ساخته شود.

با توجه به گفته‌های گیمپل نیم فصل دوم این سریال بسیار مفصل خواهد بود. مدت زمان نیم فصل دوم افزایش یافته و با توجه به صحبت‌های گیمپل، قطعاً روی لبان مخاطبین نیز خنده می نشاند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.