حضور دی کاپریو در فیلم جنایی-درام The Black Hand

2 February 2017 - 16:00

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) سابقه بازی در نقش شخصیت‌های واقعی بسیاری را در کارنامه بازیگری خود دارد. دی کاپریو تاکنون نامزد اسکار برای بازی در نقش‌های Howard Hughes و Jordan Belfort شده اما تا سال گذشته موفق به دریافت جایزه اسکار نگردید. سال گذشته وی برای بازی در نقش شخصیت واقعی Hugh Glass در فیلم The Revenant (بازگشته) اسکار گرفت. نقش آفرینی‌های قبلی دی کاپریو در حیطه زندگی واقعی بسیار موفقیت آمیز بوده و تعجبی ندارد اگر بشنویم این بازیگر قرار است دوباره در فیلم جدید دیگری با این سبک بازی کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق خبر منتشر شده در سایت Deadline، کمپانی پارامونت حق اقتباس از کتاب استفان تالتی (Stephan Talty) با نام The Black Hand را به دست آورده است. این کتاب ماجرای افسر پلیسی به نام جو پتروسینو است که با گروهی از تبهکاران ایتالیایی در قرن ۲۰ مبارزه می‌کند. قرار است دی کاپریو در نقش پتروسینو و به‌عنوان یکی از تهیه کننده‌های کار در این پروژه حضور داشته باشد.

با توجه به موضوع فیلم The Black Hand که درباره ماموران پلیس، مجرمان و بی‌رحمی است، به نظر می‌رسد این فرصت مناسب دیگری برای دی کاپریو است تا با کارگردان مورد علاقه‌اش مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) همکاری داشته باشد. این دو در فیلم Gangs of New York (دار و دسته‌های نیویورکی) و فیلم برنده اسکار، The Departed (رفتگان)، همکاری موفقی داشتند. اسکورسیزی و دی کاپریو قرار است در فیلم Devil in the White City نیز همکاری داشته باشند اما از آنجایی که تولید این فیلم به تعویق افتاده، شاید این همکاری هیج وقت اتفاق نیفتد. در صورتی که این فیلم ساخته نشود، این دو در فیلم  The Black Hand با هم کار می‌کنند. داستان این فیلم دوره زمانی مشابهی با Devil in the White City دارد و تم مورد علاقه اسکورسیزی و دی کاپریو، یعنی رفتار مجرمانه و خشونت، در داستان این فیلم جریان دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.