پوستر جدید سریال Stranger Things منتشر شد

9 February 2017 - 22:00

پس از پخش شدن سریال Stranger Things در شبکه‌ی نتفلیکس طوفانی در جهان به پا شد و هایپی که درباره‌ی سریال وجود داشت با پایان فصل اول هیچگاه از بین نرفت. تنها تغییری که بعد از پایان فصل اول به وجود آمد،  این بود که صجبت‌ها در اینترنت درباره‌ی فصل دوم بالا گرفت. به لطف تیزری که چند وقت پیش منتشر شد؛ ما یک هیولا جدید دیدم که قرار است شخصیت‌های سریال با آن مبارزه کنند، همچنین متوجه شدیم که به لطف زمانی که ویل بایرز (Will Byers) در آپساید داون (Upside Down)، جهانی موازی با زمین، گزرانده است شخصیتش تغییر کرده است. همچنین برادران دافر قول داده‌اند که در فصل دوم عدالت در مورد بارب (Barb) اجرا خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

قرار است که فصل دوم سریال Stranger Things در هالووین (Halloween) پخش شود. درست است که فاصله‌ی زیادی تا این تاریخ وجود دارد، ولی مطمئناً سطح هیجان و انتظارات طرفداران همچنان بالا خواد ماند. در پایین می‌توانید این پوستر را تماشا کنید:

مشخصاً تمامی این شخصیت‌ها بزرگ‌تر شده‌اند. داستین (Dustin) با بازی گاتن ماتارازو (Gaten Matarazzo) و لوکاس (Lucas) با بازی کیلب مک‌لافین (Caleb McLaughlin) خوشحال هستند؛ در حالی که ویل (Will) با بازی نوا اشنپ (Noah Schnapp)، ایلون (Eleven) با بازی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) و مخصوصاً مایک (Mike) با بازی  فین ولف‌هارد (Finn Wolfhard) قیافه‌ای نارحت و اندوهگین دارند. در واقع به نظر می‌آید که مایک نگران چیزی است که قرار است با آن مواجه شوند و مطمئناً فصل دوم که داستان تاریکتری دارد مایک را ناامید نمی‌کند. البته نکته‌ی دیگر موجود در این پوستر مدل موهای ایلون است که تغییر کرده‌اند و به نظر می‌رسد که در شخصتش تغییر به وجود آمده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    یکی از بهترین سریال های امسال !
    به شدت منتظر فصل ۲ ش هستم!
    به امید اینکه سال دیگه سه ۳-۴ تا امی درو کنه البته بعد از گات :)