تریلر فیلم The Matrix Resurrections منتشر شد

9 September 2021 - 18:08
فیلم The Matrix Resurrections

کمپانی برادران وانر اولین تریلر رسمی برای فیلم The Matrix Resurrections را منتشر کرده است.

کمپانی برادران وارنر به دنبال انتشار چندین تصویر از فیلم ماتریکس: رستاخیزها (The Matrix: Resurrections)، اولین تریلر رسمی از این فیلم را نیز منتشر کرده است. فیلم ماتریکس: رستاخیزها، چهارمین فیلم از مجموعه فیلم علمی-تخیلی ماتریکس است.

فیلم ماتریکس: رستاخیزها با بازگشت کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش نئو و کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) در نقش ترینیتی است. آنها بار دیگر با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و این در حالی است که آنها یکدیگر و همچنین اتفاقات گذشته را به یاد ندارند.

در فیلم ماتریکس: رستاخیزها، نئو در جلسات روانشناسی شرکت می‌کند. نقش روانشناس او را نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) به تصویر می‌کشد. نئو در حال حاضر هیچ چیزی از ماتریکس به یاد ندارد و خاطرات عجیب و غریبی در ذهنش پدیدار می‌شود و این در حالی است که در حال مصرف قرص‌های آبی است.

یکی دیگر از بازیگران فیلم ماتریکس: رستاخیزها، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) است که به نظر می‌رسد که نقش نسخه جوان‌تر از کاراکتر مورفیس را از فیلم‌های قبلی ایفا می‌کند. او در این تریلر، قرص‌های قرمز رنگ را به نئو می‌دهد و به او این اجازه را می‌دهد تا واقعیت را از زوایه دیگری ببیند.

جسیکا هنویک (Jessica Henwick) نیز یکی دیگر از بازیگران فیلم است که ظاهرا یکی از مبارزان علیه ماشین‌ها است. او قبلا سابقه حضور در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را داشته است. در این تریلر، او به نئو می‌گوید که اگر به دنبال پیدا کردن حقیقت است، باید دنبال او بیاید.

دیگر بازیگران فیلم ماتریکس رستاخیزها شامل جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith)، لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) و دنیل برندهارت (Daniel Bernhardt) است که نقش‌های خود را از سه‌گانه قبلی ماتریکس بازآفرینی می‌کنند.

دیگر بازیگرانی که قرار است در نقش‌های تازه در این فیلم حضور پیدا کنند نیز شامل پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra)، کریستینا ریچی (Christina Ricci) و جاناتان گروف (Jonathan Groff) است. لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) کارگردانی فیلم ماتریکس رستاخیزها را برعهده دارد. فیلم‌نامه فیلم را نیز او به همراه دیوید میشل (David Mitchell) و الکساندر هیمون (Aleksander Hemon) قلم زده است.

سه‌گانه ماتریکس را خواهران واچوفسکی خلق کرده‌اند و کارگردانی آن را نیز خود آنها برعهده داشتند. این سه‌گانه به موفقیت قابل قبولی در میان مخاطبان دست یافت و به فروش بیش از یک میلیارد دلار نیز رسید. فیلم ماتریکس رستاخیزها قرار است در تاریخ 22 دسامبر سال 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد و به طور همزمان نیز بر روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده برای این فیلم را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت عالی (1080)

دانلود با کیفیت خوب (720)

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.