کریستوفر نولان در حال ساخت فیلم جدیدی است

10 September 2021 - 09:59
کریستوفر نولان

خبرگزاری Deadline گزارش داده است که کریستوفر نولان در حال ساخت فیلم جدید خود می‌باشد.

این فیلم پیرامون نقش جی. رابرت اوپنهایمر (J. Robert Oppenheimer) در ساخت بمب اتم در جنگ جهانی دوم خواهد بود. اما شاید بزرگترین غالفلگیری درباره فیلم پیش روی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) این باشد که او برای ساخت پروژه خود به دنبال استودیو‌های دیگری به غیر از استودیو برادران وارنر می‌باشد.

پس از این که استودیو برادران وارنر بدون هماهنگی با فیلم‌سازان یا مشارکان مالی استودیو اعلام کرد که قرار است فیلم Tenet را در سال 2021 به صورت همزمان در سینماها و استریمر HBO Max منتشر کند، قویا درباره عدم توافق خود با کمپانی برادران وارنر صحبت کرد. نولان به صورت عمومی‌ برای اکران فیلم Tenet در سینما‌ها مصمم بود.

در حالی که اطلاعات زیادی درباره پروژه جدید نولان در دسترس قرار ندارد، خبرگزاری Deadline همچنین خبر داد که کیلین مورفی (Cillian Murphy) ممکن است در پروژه نقش داشته باشد. نولان و مورفی پیشتر در چندین پروژه با هم همکاری داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های سه‌گانه The Dark Knight، فیلم Inception در سال 2010 و فیلم Dunkirk در سال 2017 اشاره کرد. در حقیقت، فیلم Dunkirk که پیرامون چند سرباز در میان جنگ جهانی دوم بود، برای نولان اولین و تنها نامزدی جایزه اسکار در زمینه بهترین کارگردان سال را به ارمغان آورد.

خبرگزاری Deadline همچنین اظهار داشت که آخرین پروژه نولان فرصت‌هایی را برای بسیاری از ستارگان رقم می‌زند. در حالی که مشخص نیست که این پروژه در کدام استودیو فیلم‌برداری خواهد شد، مدیر نتفلیکس یعنی اسکات استوبر (Scott Stuber) گفته است که من هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم تا فیلم نولان در استریمر من منتشر شود. با در نظر داشتن عدم تمایل نولان برای هدایت پخش فیلم به استریمر که باعث مختل کردن رابطه او با کمپانی برادران وارنر شد، بعید به نظر می‌رسد که فیلم بعدی نولان مستقیما به سرویس‌های پخش برسد.

هنوز هیچ تاریخی برای انتشار فیلم اوپنهایمری نولان مشخص نشده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.