میسی ویلیامز: فصل هفت Game of Thrones بسیار هیجان انگیز خواهد بود

2 February 2017 - 13:00

بدون شک سریال محبوب Game of Thrones (بازی تاج و تخت) یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تلوزیونی است. مجموعه‌ی موفقی که با سبک خیال پردازی و اقتباس از رمان ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) نوشته‌ی جرج آر.آر. مارتین (George R. R. Martin) ساخته شده و مملوء از نبردها، محاکمه‌ها و عذاب و رنج‌های خانواده‌های درگیر جنگ و اتحادهای فرو پاشیده در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس است. در تمامی این سال‌ها شاهد صحنه‌های تکان دهنده و خشونت‌های فراوان بوده‌ایم و اکنون به پایان این سریال نزدیک می‌شویم. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل هفتم این مجموعه تابستان امسال به نمایش در می‌آید و برخلاف شش فصل قبلی، که شامل ۱۰ قسمت بودند، فقط ۷ قسمت دارد. شایعاتی پیرامون این مسئله وجود دارند که تنها ۱۳ قسمت تا پایان سریال باقی مانده و همچنین صحبت از اسپین آف های Game of Thrones به شکل پیش درآمد یا داستان کاملا متفاوت به میان آمده است. درحالی‌که شبکه HBO به دنبال حفظ جایگاه این سریال در آینده است، Game of Thrones سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید.

وقتی در مصاحبه TimeOut با میسی ویلیامز (Maisie Williams) بازیگر نقش آریا استارک از وی درباره فصل هفت این سریال پرسیده شد، وی خیلی صریح و با خنده این‌گونه پاسخ داد: “فصل هفت بسیار هیجان انگیز خواهد بود.” این بازیگر در ادامه صحبت‌هایش اذعان داشت:

شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که اگر بازیگری بتواند از فصل اول سریال تا فصل هشتم در آن بازی کند بدنش را خالکوبی می‌کنند. همه ما منتظر هستیم که ببینیم می‌توانیم از پسش برآییم یا نه. من خیلی خوش شانس بودم که توانستم در فصل اول بازی کنم حتی در پخش آزمایشی نیز بودم. اگر بتوانم تا فصل ۸ بمانم تتو را به دست می‌آورم. وگرنه منصفانه نیست اگر تتو را نگیرم.

این سریال الان خیلی خوب جلو می رود و ما به اوج آن رسیده‌ و داریم به پایان نزدیک می‌شویم. این مسئله خیلی هیجان انگیز است. حس می‌کنم پایان هر فصل اتفاق خاصی می افتد. هر شخصیت نقطه‌ی شروع خاص خود را داشته و در پایان همه ی این شخصیت ها به هم می رسند.

فصل هفت Game of Thrones  امسال تابستان از شبکه HBO پخش می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.