فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7 تمام شد

11 September 2021 - 11:35
فیلم Mission: Impossible

فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7 به طور رسمی به پایان رسیده است.

در صحفه مارتین اسمیت (Martin Smith) در شبکه‌های اجتماعی به طور رسمی پایان فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7) اعلام شده است.

همانند بسیاری از پروژه‌ها در طی یک سال و نیم اخیر، تولید فیلم ماموریت غیرممکن 7 نیز با تاخیرهای زیادی به دلیل شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان مواجه شده بود. برنامه‌ریزی سازندگان این مجموعه به این صورت بوده که فیلمبرداری فیلم ماموریت غیرممکن 7 و همچنین 8 را پشت سر یکدیگر انجام بدهند.

حال با توجه به مشغول بودن تام کروز (Tom Cruise) برای تبلیغ فیلم جدیدش یعنی فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick)، فیلمبرداری فیلم ماموریت غیر ممکن 8 به بعدا موکول شده است. هر چند، فیلم ماموریت غیر ممکن 8 همچنان قرار است تا در تاریخ 7 جولای سال 2023 میلادی به اکران دربیاید.

علاوه بر تام کروز، دیگر بازیگرانی که از فیلم‌های قبلی در فیلم ماموریت غیرممکن 7 حضور خواهند داشت شامل وینگ ریمز (Ving Rhames) در نقش لوثر استیکل، سایمون پگ (Simon Pegg) در نقش بنجی دان، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) در نقش ایلسا فاست، ونسا کربی (Vanessa Kirby) در نقش آلانا میتسوپولیس، هنری زنری (Henry Czerny) در نقش یوجین کتریج و فردریک اشمیت (Frederick Schmidt) در نقش برادر آلانا به نام زولا است.

هایلی اتول (Hayley Atwell) نیز قرار است نقشی تازه را در این فیلم به تصویر بکشد. کارگردانی فیلم ماموریت غیرممکن 7 را کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) بر عهده دارد. دیگر بازیگرانی که قرار است در هفتمین فیلم مجموعه فیلم ماموریت غیرممکن بازی کنند و اولین حضورشان در این مجموعه را تجربه کنند نیز شامل گرگ تارزان دیویس (Greg Tarzan Davis)، راب دلنوی (Rob Delaney)، کری الوس (Cary Elwes)، مارک گتیس (Mark Gatiss)، لامپروس کالفونتزوس (Lampros Kalfuntzos)، پوم کلمنتیف (Pom Klementieff)، چارلز پارنل (Charles Parnell)، اندریا وارما (Indira Varma) و شی ویگهام (Shea Whigham) است.

فیلم ماموریت غیرممکن 7 قرار است به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری در تاریخ 30 سپتامبر سال 2022 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.