فیلم Eternals انحصارا در سینماها اکران می شود

11 September 2021 - 11:53
فیلم Eternals

کمپانی دیزنی اعلام کرده که فیلم Eternals قرار است به طور انحصاری از سینماها اکران شود.

کمپانی دیزنی امروز به طور رسمی تایید کرده که فیلم اترنالز (Eternals) قرار نیست تا به طور همزمان با اکران در سینماها، بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه گردد. در ماه جولای گذشته، فیلم بیوه سیاه (Black Widow) با بازی اسکارلت جوهانسون (Black Widow) به طور همزمان بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس و سینماها اکران شد. از همین رو، این سوال پیش آمده بود که آیا کمپانی دیزنی این روند را نیز برای فیلم اترنالز در پیش خواهد گرفت یا خیر.

بنابر گفته کمپانی دیزنی، فیلم اترنالز قرار است تا در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد و سپس پس از 45 روز بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود. کریم دنیل، مدیر بخش پخش فیلم و سریال کمپانی دیزنی اعلام داشته است:

همانطور که سینما دوستان با اشتیاق و اطمینان بیشتری در حال رفتن به سنیماها هستند و ما بسیار مشتاق هستیم تا این سینما دوستان را در سینماها سرگرم کنیم. فیلم‌های تابستانی ما بسیار موفق بودند و در گیشه بسیار عملکرد خوبی داشتند و از همین رو، ما تصمیم گرفتیم تا برنامه اکران فیلم‌های خود تا پایان سال 2021 را تغییر بدهیم. در عین حال، قرار است به مخاطبان خود در سرویس آنلاین دیزنی پلاس توجه داشته باشیم.

یکی از فیلم‌های آینده کمپانی دیزنی قرار است چند روز پس از اکران در سینماها، بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه گردد و آن فیلم نیز، انیمیشن انکانتو (Encanto) است. فیلم اترنالز، یکی از پنج فیلم کمپانی دیزنی است که قرار است پس از 45 روز اکران در سینماها، بر روی سرویس دیزنی پلاس عرضه شود.

این چهار فیلم دیگر کمپانی دیزنی شامل فیلم آخرین دوئل (The Last Duel)، انیمیشن ران اشتباه رفته (Ron’s Gone Wrong)، فیلم داستان وست ساید (West Side Story) و فیلم کینگزمن (The King’s Man) است.

چندین فیلم از کمپانی دیزنی در طی اوایل سال 2021 همچون فیلم کروئلا (Cruella) و فیلم گشت و گذار در جنگل (Jungle Cruise) به طور همزمان بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس و سینماها عرضه شدند و موفقیت قابل قبولی نیز بدست آوردند. هر چند، به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی قرار است این شیوه عرضه فیلم‌ها را کنار بگذارد.

فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) محصول کمپانی مارول و دیزنی، در طی هفته گذشته توانست در اکران خود در سینماها به فروش خوبی در گیشه دست پیدا کند و از همین رو، کمپانی دیزنی به این اطمینان خاطر رسیده که بیننده‌ها برای دیدن فیلم‌های آینده این کمپانی به سینماها خواهند رفت.

فیلم اترنالز، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول و فیلمی بسیار مورد انتظار طرفداران مارول، قرار است در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 بر روی پرده سینماها اکران گردد.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.