تاریخ اکران فیلم Furiosa به کارگردانی جورج میلر تغییر کرد

11 September 2021 - 12:16
فیلم Mad Max: Fury Road

تاریخ اکران فیلم Furiosa به کارگردانی جورج میلر با تاخیر روبه‌رو شده است.

طرفداران فیلم مد مکس: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) قرار است برای دیدن پیش‌درآمد این فیلم که به داستان فیوریوسا می‌پردازد، بیشتر صبر کنند. کمپانی برادران وارنر به طور رسمی اعلام کرده که تاریخ اکران فیلم فیوریوسا (Furiosa) به تاخیر افتاده است. این فیلم با بازی آنا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش اصلی فیلم است.

فیلم فیوریوسا قرار بود در تاریخ 23 ژوئن 2023 بر روی پرده سینماها اکران شود اما کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم را به 27 می سال 2024 تغییر داده است. تاخیرهای مکرر در ساخت فیلم‌های مجموعه مد مکس بسیار عادی و معمولی است.

فیلم مد مکس: جاده خشم به کارگردانی جورج میلر (George Miller) بارها با تاخیر روبه‌رو شد تا داستان آن بهتر و جذاب‌تر باشد. در فیلم مد مکس: جاده خشم، تام هاردی (Tom Hardy) نقش مکس راکاتانسکی را بازی می‌کند و در کنار او نیز شارلیز ترون (Charlize Theron) نقش فرمانده فیوریوسا را به تصویر می‌کشد. آنها در این فیلم به مقابله با شخصی به نام جو جاودان با بازی هیو کیز بایرن (Hugh Keays-Byrne) بر می‌خیزند.

فیلم مد مکس: جاده خشم با وجود تاخیرهای فراوان و قابل ملاحضه، در نهایت توانست تا شش جایزه اسکار را ببرد و در حال حاضر نیز امتیاز 97 درصد را از منتقدان در وب سایت راتن تومیتوز بدست آورده است. امید می‌رود که فیلم فیوریوسا نیز بتواند همانند این فیلم موفق و جذاب باشد.

علاوه بر آنا تیلور جوی، دیگر بازیگرانی که قرار است در فیلم فیوریوسا نقش‌آفرینی کنند شامل کریس همسوورث (Chris Hemsworth) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) است.

کمپانی برادران وارنر همچنین تاریخ اکران فیلم زمین سیلم (Salem’s Lot) را اعلام کرده است. این فیلم، اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ محصل سال 1975 میلادی است. فیلم زمین سیلم با بازی آلفری وودارد (Alfre Woodard)، لوییس پولمن (Lewis Pullman)، مکنزی لی (Makenzie Leigh)، بیل کمپ (Bill Camp)، اسپنسر تریت کلارک (Spencer Treat Clark) و ویلیام سدلر (William Sadler) است.

فیلم زمین سیلم قرار است در تاریخ 9 سپتامبر 2022 بر روی پرده سینماها اکران شود. این فیلم داستان یک نویسنده را روایت می‌کند که برای پیدا کردن الهام به سرزمین وطن و مادری خودش سفر می‌کند و متوجه می‌شود که این شهر کوچک تحت کنترل خون آشام‌ها قرار گرفته است.

فیلم زمین سیلم در بین تاریخ اکران‌های دو فیلم بزرگ و بسیار مورد انتظار کمپانی برادران وارنر قرار گرفته است. در قبل از این فیلم و در ماه جولای، فیلم بلک آدام (Black Adam) اکران خواهد شد و پس از آن در ماه نوامبر نیز فیلم فلش (The Flash) بر روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.