جدایی پیتر کاپالدی از سریال Doctor Who

1 February 2017 - 16:00

شایعات زیادی پیرامون سریال Doctor Who (دکتر هو) جریان داشتند اما سرانجام پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) به تمامی این شایعات پایان داد. برنامه BBC خبر جدایی وی از نقش دکتر هو را در سال ۲۰۱۷ تأیید کرد تا عوامل سریال به دنبال سیزدهمین دکتر باشند. با سینماگیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در توییتر رسمی سریال دکتر هو نیز منتشر شد، کاپالدی در سال ۲۰۱۷ بعد از قسمت ویژه‌ی کریسمس از سریال دکتر هو جدا می‌شود. این بازیگر قبلاً برای حضور کامل در فصل ۱۰ اعلام آمادگی کرده بود و هنوز مشخص نیست پرل مکی (Pearl Mackie) در نقش بیل، دکتر جدید باشد یا خیر.

در فصل دهم علاوه بر احتمال بازگشت میشل گومز (Michelle Gomez) در نقش Missy،  شاهد حضور کوتاه ستاره این سریال Jekyll & Hyde یعنی استفانی‌هایم (Stephanie Hyam) نیز خواهیم بود. پرل مکی نیز در نقش Bill به این مجموعه پیوسته درحالی‌که پیتر کاپالدی از بازگشت نقش کلارا با بازی جینا کولمن (Jenna Coleman) خبر داده است.

فصل دهم آخرین حضور استیون موفات (Steven Moffat) به عنوان نویسنده و تهیه کننده کار است و کریس چیبنال (Chris Chibnall) نویسنده و تهیه کننده اصلی فصل بعدی خواهد بود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.