فیلمبرداری فصل سوم سریال The Boys تمام شد

11 September 2021 - 17:40
سریال The Boys

بر طبق گفته‌های کارل اربن، فیلمبرداری فصل سوم سریال The Boys تمام شده است.

فیلمبرداری فصل سوم سریال پسران (The Boys) در فوریه سال جاری آغاز شده بود و پس از مدتی طولانی، سرانجام خبر از به اتمام رسیدن تولید این فصل از سریال منتشر شده است. ستاره سریال کارل اربن (Karl Urban) از طریق صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده که تولید فصل سوم سریال پسران به اتمام رسیده است.

سریال پسران، سریالی ابرقهرمانانه است که به شیوه دیگری به دنیای ابرقهرمانان می‌نگردد. این سریال مجصول کمپانی آمازون است. کارل اربن با انتشار تصویری از خودش، خبر تمام شدن فیلمبرداری فصل سوم سریال پسران را اعلام کرده است. او نوشته است:

فیلمبرداری فصل سوم سریال پسران تمام شد. از بازیگران عالی سریال و همچنین عوامل و دیگر دست اندر کاران بسیار تشکر می‌کنم. از همگی به خصوص کمپانی آمازون بسیار متشکرم که سخت تلاش کردند تا در محیطی عاری از بیماری کرونا فعالیت کنیم. تشکر ویژه از خالق سریال اریک کریپک (Eric Kripke) دارم که سطح تازه‌ای با فصل سوم به ارمغان آورده است.

سریال پسران موفق شد تا در طی پخش دو فصل خود نامزد دریافت شش جایزه امی باشد. از همین رو، انتظار بسیار زیادی برای فصل سوم این سریال وجود دارد و طرفداران مشتاقانه منتظر دیدن فصل جدید هستند. تولید فصل سوم سریال در فوریه سال 2021 آغاز شده بود.

بازیگر سریال سوپرنچرال (Supernatural)، جنسن اکلس (Jensen Ackles) به جمع بازیگران سریال در فصل سوم اضافه شده و قرار است نقش سولجر بوی را به تصویر بکشد. شان پاتریک فلانری (Sean Patrick Flannery) و لوری هولدن (Laurie Holden) نیز دیگر بازیگران جدیدی هستند که به این سریال پیوستند.

فصل سوم سریال پسران قرار است همانند دو فصل قبلی خود دارای هشت قسمت باشد. با اینکه فیلمبرداری فصل سوم به تازگی به پایان رسیده، هنوز تاریخ پخشی برای آن مشخص نشده است. سریال پسران با بازی جک کواید (Jack Quaid)، تومر کاپون (Tomer Capon)، لاز آلونسو (Laz Alonso)، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) و ارین موریارتی (Erin Moriarty) است و همگی آنها در فصل سوم سریال حضور خواهند داشت.

سریال پسران بر اساس کتاب کمیکی به همین نام نوشته داریک رابرتسون (Darick Robertson) و گارث انیس (Garth Ennis) است. اریک کریپک مسئولیت ساخت این اقتباس را برعهده دارد. ایوان گولدبرگ (Evan Goldberg)، ست روگن (Seth Rogen) و نیل اچ موریتز (Neal H. Moritz) از جمله تهیه‌کنندگان سریال هستند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.