فصل پنج Orange is the New Black در سه روز اتفاق می افتد

1 February 2017 - 21:00

فصل ۴ سریال Orange is the New Black (نارنجی همان سیاه است) در نقطه‌ای به پایان رسید که زندانیان Litchfield Penitentiary به خاطر اینکه جنازه پوسی تا یک روز بعد از مرگش به خاک سپرده نشده بود، و کاپوتو هم بجای احترام به پوسی در بیانیه تلوزیونی اش از بایلی (افسری که پوسی را کشته بود) دفاع کرد، با تحریک بقیه زندانی‌ها دست به شورش زدند. زندانبانان سعی کردند زندانیان را آرام کنند اما افسر هامفری که با نفوذ و قدرتش در زندان اسلحه به زندان قاچاق می‌کرد، اسلحه‌ای را به زمین انداخت. این فصل در حالی پایان یافت که دایا اسلحه را برداشته و به سمت دو افسر نشانه گرفته بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

این پایان جالبی برای مجموعه‌ای است که به خاطر ژانر درام و کمدی‌اش به شهرت رسیده است. سریال Orange is the New Black بسیار مشهور است و به دلیل موفقیتش شبکه نتفلیکس این سریال را برای سه فصل دیگر خیلی قبل‌تر از اینکه فصل چهار پخش شود، تمدید کرد و تعداد فصل‌های این سریال را به عدد هفت رساند. شب گذشته بازیگران این سریال در مراسم SAG Awards حضور یافتند، و Orange is the New Black در بخش بهترین تیم بازیگری در میان سریال‌های کمدی موفق به کسب جایزه شد. با اینکه این جایزه دستاورد ارزشمندی محسوب می‌شود اما از طرفی این سؤال را در ذهن همگان ایجاد می‌کند که سریالی که به دلیل بُعد دراماتیکش مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است چرا جایزه‌ای در بخش کمدی برده است. در مصاحبه  E News با دانیل بروکس (Danielle Brooks) بازیگر نقش تاشا روی فرش قرمز او به این مطلب اشاره کرد که داستان فصل ۵ این سریال در سه روز اتفاق افتاده و بیشتر تم دراماتیک خواهد داشت:

فصل پنج در سه روز اتفاق می افتد. بعد از دیدن ۱۳ قسمت می‌فهمید توی این سه روز چه اتفاقی افتاده است. برای همین این فصل بسیار مفصل و قوی است، پس بهتر است خودتان را برای دیدنش آماده کنید. هنوز به ما درباره زمان پخش فصل جدید تاریخی اعلام نشده اما شاید زمان پخش آن تابستان باشد.

سریال Orange is the New Black امسال تابستان از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.