انیمیشن Castlevania در راه نتفلیکس است

9 February 2017 - 23:00

بعد از منتشر شدن لاین آپی از برنامه‌های شبکه‌ی نتفلیکس برای سال ۲۰۱۷ ، عنوان Castlevania «کسلوانیا» توجه کمی به خود جلب کرد، ولی یکی از تهیه کنندگان این سریال قول این را داد که در سال ۲۰۱۸ اوضاع بهتر خواهد شد. قرار است فصل اول انیمیشن سریالی Castlevania در سال ۲۰۱۷ پخش شود و فصل دوم آن در سال ۲۰۱۸٫ در ادامه‌ی خبر با سینماکیمفا همراه باشید.

ننتفلیکس اطلاعاتی در این باره منتشر کرده است که شما می‌توانید آن را در پایین بخوانید.

برگرفته شده از سری بازی‌های کامپیوتری کلاسیک، Castlevania «کسلوانیا» فضایی فانتزی، قرون وسطایی و تاریک دارد و داستان آخرین بازمانده از قبیله‌ی بلمونت (Belmont) را دنبال می‌کند که سعی در نجات اروپای شرقی از چنگال ولاد دراکولا (Vlad Dracula ) دارد. استدیوی فردریتر (Frederator Studios) وظیفه‌ی  ساخت انیمیشن را برعهده دارد. نویسنده‌ی آن وارن الیس (Warren Ellis) است که نویسنده‌ی کتاب پرفروش رمان گرافیکی red «قرمز» و تعداد زیادیکتاب‌های مصور چاپی است. وارن الیس، کوین کولده (Kevin Kolde)، فرد سایبرت (Fred Seibert) و آدی شانکار (Adi Shankar) تهیه کننده‌های اجرایی این انیمیشن هستند.

در سال ۲۰۱۵ آدی شانکار، سازنده‌ی فیلم‌های Dredd و The Grey «خاکستری»، در صفحه‌ی فیسبوک خود نوشت که در حال کار بر روی مجموعه‌ای برگرفته از Castlevania III «کسلوانیا ۳» است.

من به کمک دوستانم، فرد سایبرت و کوین کولده، در  حال ساخت یک مینی سریال خیلی خشن از مجموعه‌ی Castlevania هستم. این مینی سریال قرار است تاریک و خشن باشد و با پخش شدنش یکی از زیر ژانر سبک ترس و وحشت، یعنی زیر ژانر خون‌آشام‌ها، تغییر خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست که این پروژه‌ای باشد که قرار است توسط نتفلیکس پخش شود و احتمالش وجود دارد که این پروژه تغییری در خود دیده باشد.

منبع: dualshockers

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    نتفلیکس تبدیل به HBO شده
    به طوری که به طور قطع میشه گفت اکثر چیز هایی که میسازه شاهکار خالصه :)
    امیدوارم این هم یکی از اون ها باشه !
    و به حال و هوای بازی castelvania lords of shadow 1 بیشتر بخوره !