انتشار نخستین تریلر سریال ابرقهرمانی Hawkeye ساخته مارول

13 September 2021 - 20:19
انتشار نخستین تریلر سریال ابرقهرمانی Hawkeye ساخته مارول

کمپانی مارول، لحظاتی قبل نخستین تریلر و پوستر رسمی را از سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار Hawkeye با بازی جرمی رنر و هیلی استاینفلد، منتشر کرد.

سریال ابرقهرمانی هاکای (Hawkeye)، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال 2021 است که دقایقی قبل نخستین تریلر آن توسط کمپانی مارول، منتشر شد. این کمپانی همچنین نخستین پوستر رسمی این سریال را نیز منتشر کرد.

این سریال همانطور که از نامش مشخص است، پیرامون شخصیت کلینت بارتون (Clint Barton) یا همان هاکای؛ یکی از اعضای گروه انتقام‌جویان (Avengers) است و داستان آن، روایت‌گر اتفاقات بعد از وقایع فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame‎) است.

در این سریال، کلینت با شخصیتی به نام کیت بیشاپ (Kate Bishop) آشنا می‌شود که شخصیت هاکای، قهرمان وی محسوب می‌شود. در این بین، کلینت سعی می‌کند تا به کیت که قصد دارد به مانند هاکای به مردم کمک کرده و قهرمان باشد، راه و رسم یک ابرقهرمان بودن را نشان دهد.

جرمی رنر (Jeremy Renner) به مانند تمام مجموعه‌های اخیر انتقام‌جویان، در این سریال نیز در نقش کلینت/هاکای به ایفای نقش پرداخته است و هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) نیز در نخستین تجربه ابرقهرمانی خود، در نقش کیت بیشاپ، هنرنمایی کرده است.

پخش این سریال قرار است از تاریخ 24 نوامبر 2021 (3 آذر) آغاز شود که نزدیک به تعطیلات کریسمس است و این موضوع، کاملا در تریلر نیز مشخص است. لازم به ذکر است که سریال هاکای، از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس، منتشر خواهد شد.

در کنار تماشای نخستین تریلر رسمی سریال هاکای، می‌توانید پوستر رسمی این سریال را نیز تماشا کنید:

پوستر سریال ابرقهرمانی Hawkeye

دانلود نخستین تریلر سریال هاکای با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود نخستین تریلر سریال هاکای با کیفیت عالی (1080p)

منبع: کمپانی مارول

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.