تصاویر فصل سوم سریال Narcos: Mexico

14 September 2021 - 08:37
سریال Narcos: Mexico

کمپانی نتفلیکس اولین تصاویر از فصل سوم و پایانی سریال Narcos: Mexico را منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس اولین تصاویری از فصل سوم سریال نارکوها: مکزیک (Narcos: Mexico) را منتشر کرده است که نیم نگاهی از بازیگران تازه این فصل از سریال را در این دنیای خطرناک از تجارت جهانی قاچاق مواد مخدر را ارائه می‌کند.

سریال نارکو‌ها: مکزیک در حدود ماه اکتبر سال 2020 برای فصل دوم تمدید شده بود اما تولید فصل سوم سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیرهایی روبه‌رو شده بود. پس از مدت‌ها، کمپانی نتفلیکس با انتشار تصاویری تازه، خبر از راه رسیدن فصل سوم سریال را به طرفداران داده است.

فصل سوم سریال نارکوها: مکزیک همانند روند معمولی خود دارای ده قسمت خواهد بود و سه بازیگر جدید به جمع بازیگران خود اضافه کرده است. لوییس جراردو مندز (Luis Gerardo Méndez) قرار است نقش ویکتور تاپیا را بازی کند. او یک افسر پلیس است. آلبرتو گوارا (Alberto Guerra) قرار است نقش یک قاچاقچی مواد مخدر به نام اسمیل زامبادا ملقب به ال مایو را بازی کند. لوییس روبینو (Luisa Rubino) نیز قرار است نقش یک روزنامه‌نگار جوان به نام آندره نونز را بازی کند که سعی دارد تا فساد را بر ملا کند اما لقمه بزرگتر از دهانش برداشته است.

یکی دیگر از بازیگران جدیدی که قرار است در این فصل از سریال نارکوها: مکزیک حضور داشته باشد، خواننده بنیتو آنتونیو مارتینز اوکاسیو ملقب به بد بانی (Bad Bunny) است که قرار است نقش آرتور پایز ملقب به کیتی را بازی کند که عضوی از گروه رومن آلرانو فلیکس به نام نارکو جونیور است. این گروه متشکل از بچه‌های پولدار و باکلاس است که به خوبی به زندگی کارتل وصل شدند.

بازیگرانی که از فصل‌های قبلی سریال قرار است در فصل سوم سریال نارکوها: مکزیک حضور داشته باشند نیز شامل اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy)، آلفونسو دوسال (Alfonso Dosal)، مایرا هرموسیلو (Mayra Hermosillo)، مت لشر (Matt Letscher)، منوئل ماسالوا (Manuel Masalva)، آلخاندرو ادا (Alejandro Edda)، گورکا لاسائوسا (Gorka Lasaosa) و خوزه ماریا یازپیک (José María Yázpik) است.

سریال نارکوها: مکزیک توسط کمپانی فیلم‌سازی گواماونت تولید شده و کارلو برنارد (Carlo Bernard) تهیه‌کننده و مدیر اجرایی سریال است. کارگردانان فصل سوم سریال نارکوها: مکزیک نیز شامل آندرس بیز (Andrés Baiz)، آلخاندرو مارکوز آبلا (Alejandra Márquez Abella)، لوییس اورتگا (Luis Ortega)، امت اسکالنته (Amat Escalante) و واگنر مورا (Wagner Moura) است.

واگنر مورا در سریال اصلی نارکوها، نقش قاچاقچی معروف کلمبیایی، پابلو اسکوبار، را بازی کرده است. فصل سوم سریال نارکوها: مکزیک قرار است در تاریخ 5 نوامبر سال 2021 بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد. در زیر می‌توانید این تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.