ضرر یک میلیارد دلاری شرکت سونی در بخش فیلم سازی

31 January 2017 - 13:00

اوایل روز دوشنبه شرکت سونی اعلام کرد که بخش فیلم سازی این شرکت، سونی پیکچرز (SPE)، نزدیک به یک میلیارد دلار ضرر کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

“به دلیل اصلاح تجهیزات تصویری بخش پیکچرز که تصور می‌شد سودمند باشند، شرکت سونی با ضرر ۹۶۲ میلیون دلاری در سه ماهه سوم سال مالی گذشته مواجه شد. ایجاد تغییرات در این سیستم‌ها به دلیل پایین آوردن انتظارات قبلی نسبت به تجارت واحد تفریحات خانگی صورت گرفت که با کاهش فروش این واحد مواجه گردید. سوددهی بخش فیلم سازی نیز کاهش یافت اما تصور می‌شد تأثیر این کاهش بیشتر در جهت بهبود سوددهی بخش پیکچرز باشد.”

با این وجود، کازو هیرای (Kazuo Hirai) رئیس و مدیرعامل اجرایی سونی و مایکل لینتون (Michael Lynton) رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل اجرایی سونی پیکچرز اذعان داشتند که شرکت همچنان برای حفظ بخش فیلم سازی متعهد باقی می‌ماند.

“ما مدیران شرکت سونی و واحد تفریحات سونی این ضرر را جدی گرفته‌ایم. اما اشتباه نمی‌کنیم، تعهد سونی نسبت به بخش پیکچرز دست نخورده باقی می‌ماند.”

هیرای دفتر دیگری را در استودیویی در کالور سیتی واقع در کالیفرنیا راه اندازی خواهد کرد تا امتیازات تفریحی اختلاط را پیش بینی کند. لینتون در طول ماه‌هایی که فیلم رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، در نوامبر ۲۰۱۴ هک شد، رئیس هئیت مدیره استودیو بود. از آن زمان به بعد، این استودیو دچار بحران شد و در میان ضعیف‌ترین استودیوهای اصلی هالیوود قرار گرفت.

منبع: Thewrap

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.