اولین تیزر از فیلم Don’t Worry Darling منتشر شد

14 September 2021 - 12:04
Don’t Worry Darling

کارگردان فیلم مهیج «نگران نباش عزیزم»، اخیراً با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از اولین تیزر این فیلم و تاریخ پخش رسمی آن رونمایی کرده است.

این فیلم توسط اولیویا وایلد (Olivia Wilde) کارگردانی شده است. بازیگران بزرگی در این پروژه نقش‌آفرینی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فلورنس پیو (Florence Pugh)، هری استایلز (Harry Styles) و کریس پاین (Chris Pine) اشاره کرد.

فیلم Don’t Worry Darling اولیویا وایلد در مقایسه با فیلم قبلی او (که عنوانی در ژانر کمدی با نام Booksmart می‌باشد)، بسیار متفاوت خواهد بود. از قرار معلوم این فیلم قرار است که یک سال بعد، یعنی در تاریخ سپتامبر ۲۰۲۲ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

در اولین تیزر منتشر شده برای فیلم Don’t Worry Darling، می‌توان فلورنس پیو و هری استایلز را در نقش زن و شوهر در این فیلم مشاهده کرد. داستان این فیلم بر روی زندگی ایده‌آل این زوج در آرمان‌شهری خیالی در دهه ۱۹۵۰ تمرکز خواهد داشت.

زندگی ایده‌آل آن‌ها پس از مدتی با تغییر جهت مواجه خواهد شد چرا که کاراکتر فلورنس پیو در این فیلم کشف خواهد کرد که شرکت پر زرق و برق همسرش، اسرار نگران‌کننده و تاریکی را در خود مخفی کرده است.

در این تیزر جو حاضر در دهه‌ی ۱۹۵۰، به ‌خوبی با رابطه‌ی پرتنش بین کاراکترهای فلورنس پیو و هری استایلز ترکیب شده است.

اولیویا وایلد علاوه بر کارگردانی این پروژه، در نقش یکی از کاراکترهای این فیلم نیز نقش‌آفرینی کرده است.

به غیر از او، فلورنس پیو و هری استایلز، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به جما چان (Gemma Chan)، کیکی لین (KiKi Layne)، نیک کرول (Nick Kroll)، دیتا ون تیز (Dita Von Teese)، تیموتی سیمونز (Timothy Simons)، آریل استاچل (Ari’el Stachel) و کیت برلانت (Kate Berlant) اشاره کرد.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این پروژه را تولید‌کننده و فیلم‌نامه‌نویسی با نام کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) بر عهده داشته است. او فیلم‌نامه این فیلم را براساس فیلم‌نامه اولیه‌ی نوشته شده توسط شین ون دایک (Shane Van Dyke) و کری ون دایک (Carey Van Dyke) به قلم درآورده است.

همان‌طور که گفته شده فیلم Don’t Worry Darling، دومین فیلم کارگردانی شده توسط اولیویا وایلد خواهد بود. به غیر از این فیلم، از دیگر پروژه‌های آینده او می‌توان به فیلم بیوگرافی Perfect با نقش‌آفرینی مکینا گریس (Mckenna Grace) و توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) اشاره کرد. فیلم بیوگرافی Perfect براساس خاطرات نوشته شده توسط کری استروگز (Kerri Strugs) و جان پی. لوپز (John P. Lopez) ساخته خواهد شد.

تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم Don’t Worry Darling را اولیویا وایلد، شین ون دایک و کری ون دایک به همراه ریچارد برنر (Richard Brener)، کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke)، داریا سرچک (Daria Cercek)، سلیا خونگ (Celia Khong) و الکس جی. اسکات (Alex G. Scott) تشکیل داده‌اند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (یکم مهر ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تیزر منتشر شده برای این فیلم را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.