تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession اعلام شد

14 September 2021 - 12:04
Succession

شبکه HBO به‌تازگی با انتشار توییتی جدید در شبکه اجتماعی توییتر، علاوه بر مشخص کردن تاریخ پخش رسمی فصل سوم «وراثت»، از پوستر‌های جدید آن نیز رونمایی کرده است.

فصل سوم این سریال قرار است در ماه اکتبر امسال به صورت هم‌زمان در شبکه‌های HBO و HBO Max به نمایش گذاشته شود.

در پوستر‌های جدید منتشر شده برای فصل سوم این سریال می‌توان تمام کاراکترهای اصلی حاضر در آن را مشاهده کرد.

این کاراکترها عبارت‌اند از: کاراکتر کندال با نقش‌آفرینی جرمی استرانگ (Jeremy Strong)، شیو با نقش‌آفرینی سارا اسنوک (Sarah Snook)، کانر روی با نقش‌آفرینی آلن راک (Alan Ruck)، گرگ هیرش با نقش‌آفرینی نیکولاس براون (Nicholas Braun)، لوگان با نقش‌آفرینی برایان کاکس (Brian Cox)، رومن روی با نقش‌آفرینی کیرن کالکین (Kieran Culkin) و تام ومبسگانز با نقش‌آفرینی متیو مک‌فادین (Matthew Macfadyen).

سه پوستر جدیدی که برای فصل سوم این سریال در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توییتر و اینستاگرام منتشر شده، همه شبیه به هم می‌باشد با این تفاوت که جای برخی از کاراکترهای در آن‌ها عوض شده است. علاوه بر این، در تمامی این پوستر‌ها عبارتی با نام «حرکت خودت را انجام بده» نیز دیده می‌شود که خبر از فصلی پرحرارت و هیجان‌انگیز را می‌دهد.

خلاصه‌ی منتشر شده از داستان فصل سوم این سریال نیز به شکل زیر می‌باشد:

کاراکتر لوگان که در پایان فصل دوم این سریال توسط پسر سرکش خود با نام کندال غافلگیر شده بود، اکنون در فصل سوم این سریال، در موقعیتی بسیار خطرناک قرار گرفته است. با ادامه پیدا کردن تلاش‌های این کاراکتر جهت حفظ کردن متحدین خانوادگی، سیاسی و مالی خود، هم‌زمان تنش‌ها نیز افزایش پیدا کرده و نبرد تلخ رخ داده بین اعضای حاضر در این شرکت‌ نیز، امکان دارد که به جنگی داخلی و خانوادگی تبدیل شود.

از دیگر بازیگرانی که قرار است دوباره در فصل سوم این سریال حاضر شوند می‌توان به پیتر فریدمن (Peter Friedman)، جی. اسمیت-کامرون (J. Smith-Cameron)، داگمارا دومینچیک (Dagmara Dominczyk)، جاستین لوپه (Justine Lupe)، دیوید راشه (David Rasche)، فیشر استیونس (Fisher Stevens)، هیام عباس (Hiam Abbass)، آرین مؤید (Arian Moayed)، زوئی وینترز (Zoë Winters) و جینی برلین (Jeannie Berlin) اشاره کرد.

بازیگران جدید حاضر در فصل سوم سریال Succession را نیز الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård)، سنا لیثن (Sanaa Lathan)، لیندا ایمند (Linda Emond)، جیهای (Jihae)، آدرین برودی (Adrien Brody)، هوپ دیویس (Hope Davis) و داشا نکراسوا (Dasha Nekrasova) تشکیل می‌دهند.

سریال بسیار محبوب Succession توسط فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی با نام جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) خلق شده است. او علاوه بر، بر عهده داشتن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال، مدیر این پروژه نیز می‌باشد.

به غیر از جسی آرمسترانگ از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان به آدام مک‌کی (Adam McKay)، فرانک ریچ (Frank Rich)، کوین مسیک (Kevin Messick)، جین ترانتر (Jane Tranter)، مارک میلود (Mark Mylod)، تونی راش (Tony Roche)، اسکات فرگوسن (Scott Ferguson) و ویل فرل (Will Ferrell) اشاره کرد.

فصل سوم سریال Succession قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر امسال (۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در دو شبکه HBO و HBO Max به نمایش گذاشته شود.

پوستر‌های منتشر شده از فصل سوم این سریال را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.