مدت زمان سه قسمت بعدی The Walking Dead افزایش یافت

30 January 2017 - 22:00

به نظر می‌رسد تا اینجای کار فصل هفت سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) شبکه AMC با واکنشات بسیاری مواجه شده است. افراد زیادی خشونت بیش از حد نیگان در قسمت اول این فصل را مورد نکوهش قرار داده‌اند و بسیاری دیگر نیز به دلیل بی‌رحمی و سردی این فصل علاقه خود به این سریال را از دست داده‌اند. با وجود این شکایت‌ها و همین طور امتیازدهی‌های سال گذشته، The Walking Dead همچنان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلوزیونی به شمار می‌آید و هنوز میلیون‌ها بیننده تلوزیونی هر هفته قسمت جدید را نگاه می‌کنند. با گذشت هشت قسمت از نمایش بی‌رحمی نیگان، ریک و همراهانش سعی دارند تا جنگ مفصلی علیه ستمکاران به راه اندازند به این امید که نیروهای Hilltop و Kingdom به آنها کمک کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

بدون شک علاقمندان فصل هفت سریال The Walking Dead از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد که شبکه AMC مدت زمان سه قسمت بعدی این مجموعه را افزایش داده است. طبق خبر آمده در سایت ComicBook، قسمت ‘Rock in the Road’ این فصل ۷۳ دقیقه کامل خواهد بود و از ۹ شب تا ۱۰:۱۳ پخش خواهد شد. قسمت ۱۰ این فصل نیز ۶۶ دقیقه در نظر گرفته شده، درحالیکه قسمت ۱۱، ۶۸ دقیقه است.

هنوز دقیقاً مشخص نیست دلیل طولانی شدن این قسمت‌ها چیست اما به نظر می‌رسد تولیدکنندگان این سریال به دنبال ساخت صحنه‌های بیشتر هستند و از شبکه AMC خواسته‌اند به جای سانسور بعضی بخش‌ها، مدت زمان این سریال را افزایش دهد. از طرفی ممکن است اهداف تبلیغاتی پشت این تصمیم باشد و AMC پول بیشتری از راه تبلیغات در زمان پخش این سریال به دست آورد. با این وجود طرفداران این سریال از اینکه می‌توانند زمان بیشتری را با شخصیت‌های محبوبشان سپری کنند، ابراز خرسندی خواهند کرد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.