RZA کارگردان اپیزود ششم فصل یک سریال Iron Fist است

29 January 2017 - 22:00

سریال Iron Fist (مشت آهنی) ساخته دنیای سینمایی مارول (Marvel) در حالی به شب اول نمایش خود در ماه مارس نزدیک می‌شود که از جمله سریال های موفق و تحسین برانگیز نتفلیکس (Netflix) به شمار می آید. این سریال بخش پایانی پازل  The Defenders (مدافعان) دنیای مارول است و امسال از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. اگر این سریال همان کیفیت سریال‌هایی مانند Daredevil، Jessica Jones، Luke Cage را داشته باشد، قطعاً یکی از دانه درشت‌های دنیای مارول خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال مشت آهنی، لیستی از کارگردانان فصل اول را منتشر کرده که می توان نام افرادی چون جان دال (John Dahl) کارگردان Jessica Jones و فارن بلکبرن (Farren Blackburn) که قبلاً در Daredevil حضور داشته، را در این لیست مشاهده کرد. هرچند نام یکی از کارگردانان به دلیل تجربه اندک وی در امر کارگردانی تعجب برانگیز است.

RZA رپر مشهور و لیدر de facto گروه هیپ‌هاپ Wu-Tang Clan به‌عنوان کارگردان اپیزود ششم فصل یک سریال  Iron Fist معرفی شده است. فین جونز (Finn Jones) این خبر را در Extra اعلام کرد. اگرچه RZA خواننده مشهور هیپ‌هاپ است اما سابقه بازی در نقش G.I. Joe: Retaliation را نیز در کارنامه خود دارد. Iron Fist اولین کارگردانی RZA نخواهد بود، وی در سال ۲۰۱۲ در فیلم The Man With The Iron Fists (مردی با مشت آهنی)، فیلم رزمی که هیچ گونه ارتباطی با سریال Iron Fist ندارد، نویسندگی و کارگردانی را بر عهده داشته و به ایفای نقش نیز پرداخته است. اپیزودی که RZA کارگردانی کرده، Immortal Emerges From Cave نام دارد.

منبع:  Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.