تمدید سریال Only Murders in the Building برای فصل دوم

15 September 2021 - 09:22
سریال Only Murders in the Building

سرویس هولو سریال Only Murders in the Building را برای فصل دوم تمدید کرد.

قبل از اینکه پخش فصل اول آن به پایان برسد، سرویس آنلاین هولو، سریال فقط قتل‌ها در ساختمان (Only Murders in the Building) را برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال کمدی و جنایی با بازی سلنا گومز (Selena Gomez)، استیو مارتین (Steve Martin) و مارتین شورت (Martin Short) است.

سریال فقط قتل‌ها در ساختمان، در اولین روز پخش خود از سرویس آنلاین هولو، به پر بازدیدترین سریال کمدی این سرویس تبدیل شد و همچنین پر بازدیدترین سریال کمدی در تاریخ سرویس‌های آنلاین به شمار می‌رود. از همین رو، یک موفقیت بسیار عالی برای این سرویس محسوب می‌شود و تمدید آن برای فصل دوم اصلا جای تعجب نداشت.

این سریال توانسته است تا نقدهای بسیار مثبتی را از منتقدان دریافت نماید. این سریال در وب سایت راتن تومیتوز، امتیاز صدرصد را از منتقدان دریافت کرده است. این سریال با حضور بازیگران مهمانی همچون نیتن لین (Nathan Lane)، تینا فی (Tina Fey) و حتی موزیسین افسانه‌ای استینگ (Sting) است. تمام گروه و عوامل سازنده سریال از ادامه دادن سریال فقط قتل‌ها در ساختمان بسیار خوشحال هستند.

یکی از خالقان سریال و تهیه‌کننده آن، جان هافمن (John Hoffman)، در رابطه تمدید سریال برای فصل دوم اظهار داشت:

همه افراد در این پروژه در دوره‌ای بسیار خارق‌العاده با عشق و خبرگی کار کردند و با کمک دیزنی، هولو و کمپانی قرن بیستم، توانستیم فصل اول سریال فقط قتل‌ها در ساختمان با این بازیگران با استعداد در شهر نیویورک دوست‌داشتنی به تصویر بکشیم. ما به خوبی توانستیم تا با بینندگان ارتباط برقرار کنیم و همین این فرصت را به ما می‌دهد تا این سریال کمدی و جنایی را ادامه بدهیم. و تمدید سریال برای فصل دوم بسیار هیجان‌انگیز است. من از همگی بسیار سپاسگزارم و اشتیاق زیادی برای ادامه سریال دارم.

جان هافمن به همراه استیو مارتین، سریال فقط قتل‌ها در ساختمان را خلق کرده است و تمام بازیگران اصلی سریال در کنار دن فاگلمن (Dan Fogelman)، تهیه‌کننده اجرایی سریال هستند. سریال فقط قتل‌ها در ساختمان هر هفته از سرویس آنلاین هولو عرضه می‌شود. هنوز شروع تولید فصل دوم آغاز نشده و تاریخ پخشی برای آن اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.