مدت زمان فیلم دیو و دلبر اعلام شد

29 January 2017 - 16:00

در میان تمامی انیمیشن‌های کمپانی دیزنی، Beauty & The Beast (دیو و دلبر) نه تنها از نظر مردم بلکه منتقدین، فیلم محبوبی است. این فیلم اولین انیمیشنی است که تا به حال کاندید دریافت جایزه آکادمی برای بهترین تصویر شده است. به همین دلیل است که در میان تمامی لایو اکشن‌های مشهوری که مجددا ساخته شدند، از جمله Maleficent (افسون گر)، Cinderella (سیندرلا) و The Jungle Book (کتاب جنگل)، دیو و دلبر با بازی اما واتسون (Emma Watson) و دن استیونز (Dan Stevens) سر و صدای زیادی به راه انداخته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

بخش تبلیغات فیلم بیشتر به لحظات خلق شده در لایو اکشن توجه دارد که از روی نوع انیمیشنی آن ساخته شده‌اند. همین مسئله باعث شده طرفداران بخواهند بدانند چه تفاوتی میان این پروژه و نسخه اصلی فیلم وجود دارد. جزئیات جدیدی که در رابطه با فیلم منتشر شده حاکی از این است که این تفاوت قابل توجه و چشمگیر خواهد بود.

سایت فروش بلیط، Fandango، مدت زمان این فیلم را ۱۲۳ دقیقه اعلام کرده است. این در حالی است که انیمیشن اصلی دیزنی ۸۴ دقیقه بوده و این به این معنی است که فیلم بازسازی شده طولانی‌تر از نوع انیمیشنی آن است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.