تصاویر فیلم Nightmare Alley

15 September 2021 - 09:47
فیلم Nightmare Alley

اولین تصاویر از فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیلرمو دل تورو منتشر شده است.

کمپانی سرچلایت پیکچرز، اولین تصاویر از فیلم کوچه کابوس (Nightmare Alley) ساخته گیلرمو دل تورا را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مشاهده نمایید. این کمپانی قرار است این فیلم مورد انتظار را در تاریخ 7 دسامبر 2021 بر روی پرده سینماها اکران کند.

از جمله بازیگرانی که قرار است در فیلم کوچه کابوس نقش‌آفرینی کنند می‌توان به نام‌هایی همچون بردلی کوپر (Bradley Cooper)، کیت بلانشت (Cate Blanchett) و ویلم دافو (Willem Dafoe) اشاره کرد. دیگر بازیگران فیلم کوچه کابوس نیز شامل تونی کولت (Toni Collette)، ریچارد جنکینز (Richard Jenkins)، رونی مارا (Rooney Mara)، ران پرلمن (Ron Perlman)، مری استینبرگن (Mary Steenburgen) و دیوید استراتیرن (David Strathairn) است.

کمپانی سرچلایت پیکچرز چندین تصویر از فیلم کوچه کابوس منتشر کرده است که اولین تصاویر از این فیلم مورد انتظار به شمار می‌رود. این تصاویر نشان می‌دهند که فیلم کوچه کابوس یک فیلم ترسناک و فراطبیعی نیست بلکه، اثری هیجانی و نوآر است.

گیلرمو دل تورو در رابطه با فیلم کوچه کابوس اظهار داشت:

من قبلا با ساخت فیلم قله‌ای به رنگ خون (Crimson Peak) در سال 2015 تجربه بدست آوردم و فیلمی ترسناک را برای بینندگان به تصویر کشیدم. بله درست است، فیلم کوچه کابوس، هیچ مورد فراطبیعی ندارد. این فیلم کاملا بر اساس دنیای واقعی است و هیچ چیز فراطبیعی و خیالی در آن وجود ندارد. فیلم کوچه کابوس، فیلمی بسیار متفاوت نسبت به فیلم‌هایی است که من معمولا می‌سازم.

داستان فیلم کوچه کابوس بدین شرح است:

یک مرد جوان و خشن با بازی بردلی کوپر دارای استعدادی است که قادر است تنها با تعداد کلماتی به خوبی انتخاب شده، مردم را هیپنوتیزم کند. او با یک روانپزشک زن با بازی کیت بلانشت ارتباط برقرار می‌کند. این زن حتی از آن مرد هم خطرناک‌تر است.

فیلم کوچه کابوس بر اساس رمانی به همین نام است که ویلیام لندسی گرشام (William Lindsay Gresham) آن را قلم‌ زده است. رمان کوچه کابوس در سال 1947 انتشار یافت. اولین اقتباسی سینمایی از این رمان یک سال پس از انتشار آن در سال 1948 ساخته شد.

فیلم کوچه کابوس در سال 1948 با بازی تایرون پاور (Tyrone Power) و جوآن بلوندل (Joan Blondell) بوده است. فیلم‌نامه فیلم کوچه کابوس سال 2021 را گیلرمو دل تورو به همراه کیم مورگان (Kim Morgan) نوشته است. تصاویر منتشر شده برای فیلم کوچه کابوس را در زیر مشاهده می‌کنید.

منبع: بلادی دیسگاستینگ

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.