فصل هفتم مردگان متحرک با کلیف هنگر تمام نمی‌شود

6 August 2016 - 20:05

سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» همیشه مرهون هیجان پایان‌های نفس‌گیر (کلیف هنگر) نبوده و فصل‌های اول، سوم و پنجم را با پایان‌هایی مشخص و واضح به اتمام رسانده است، اما پایان فصل ششم و کلیف هنگر سکانس نهایی اصلاً به مذاق هواداران سریال خوش نیامد. فصل هفتم دقیقاً از همان جایی که فصل شش به اتمام رسید شروع می‌شود و به تعلیق انتهای فصل ششم پاسخ مناسبی خواهد داد، با این وجود رابرت کرکمن (Robert Kirkman) تأیید کرده که آنها کاری مشابه قسمت پایانی فصل ششم در فصل هفت نخواهند کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در گفتگو با Entertainment Weekly خالق مجموعه؛ رابرت کرکمن، از تصمیم مبنی بر مخفی نگه داشتن هویت قربانی نهایی نگان دفاع کرد و معتقد بود که قصد آن‌ها از انجام این کار برانگیختن حس کنجکاوی در هواداران بوده است. علاوه بر این، آن‌ها می‌خواستند از هرگونه قتل قابل پیش بینی، الهام گرفته از کمیک و هرشیوه ی دیگری خودداری کنند. واکنش طرفداران پس از گذشت ماه‌ها از پایان پخش فصل ششم بهتر نشده است اما کرکمن حداقل تأیید کرده که نویسندگان، فصل هفتم را مثل فصل گذشته به پایان نخواهند رساند:

ببینید، به عنوان یه فرد خلاق اذعان می‌کنم که تمامی پاسخ‌ها با ارزش و معتبر هستند بنابراین باید حتماً توجه کنم که بخش قابل توجهی از بینندگان از نحوه جهت گیری داستان در انتهای فصل راضی نبودند و در احترام به این نظرات فکر می‌کنم تمامی تیم مردگان متحرک نیز به این موضوع توجه کرده‌اند و خودم هم شک دارم که قصد دیدن کلیف هنگر مشابهی در انتهای فصل هفتم را داشته باشم.

انتخاب نویسندگان در نهایت بین کشتن شخصیتی ست که هوادارن انتظار آن را می‌کشند و یا به یدک کشیدن برچسب از زیر کار در رفتن که باعث شده آن‌ها در روایت داستان به مشکل بربخورند:

منظورم اینه که ما باید به این نوع گزینه‌ها نیم نگاهی داشته باشیم و اگر بخوام صادق باشم همین باعث میشه که همه چی رو کنار بذاری و کاری رو انجام بدی که فکر می‌کنی بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای داستانه. پیش بینی میزان واکنش طرفداران زمانی که داری داستان می‌نویسی فقط باعث کندی و توقف کار میشه، باعث از بین رفتن هیجان میشه چون تو هرگز نمی تونی واکنش‌ها رو پیش بینی کنی. ما به هیچ عنوان نمی تونستیم حجم ناراحتی که در اینترنت به خاطر کلیف هنگر رخ داد رو پیش بینی کنیم. ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین داستان‌ها رو روایت کنیم و تمام تلاشمون رو کنیم تا بهترین اقتباس رو از کمیک‌ها داشته باشیم.

در فصل هفتم مردگان متحرک بازیگران جدید ثابت مجموعه از جمله جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan)، آستین آملیو (Austin Amelio)، تام پین (Tom Payne) و زندر برکلی (Xander Berkeley) حضور خواهند داشت. در فیلمبرداری فصل هفتم نیز سازندگان تمام سعی خود را مبنی بر پنهان نگه داشتن قربانی نهایی نگان کرده‌اند و  صحنه‌های مرگ قربانی را با تمامی بازیگران اصلی مجموعه انجام داده‌اند.

فصل هفتم مردگان متحرک بیست و سوم اکتبر پخش خواهد شد.

منبع: Screencrush

 

Save

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.