ماهرشالا علی به فیلم Leave the World Behind پیوست

16 September 2021 - 11:12
ماهرشالا علی

ماهرشالا علی به طور رسمی به جمع بازیگران فیلم Leave the World Behind اضافه شده است.

فیلم دنیا را پشت سر بگذار (Leave the World Behind)، اقتباسی سینمایی از رمان پر فروشی به همین نام نوشته رومن آلام (Rumaan Alam) است. این اقتباس سینمایی توسط کمپانی نتفلیکس ساخته خواهد شد.

دیگر بازیگری که قبلا حضورش در این فیلم اعلام شده بود، جولیا رابرتز (Julia Roberts) است. ماهرشالا علی (Mahershala Ali)، علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، قرار است یکی از تهیه‌کنندگان آن نیز باشد. کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم دنیا را پشت سر بگذار نیز در دستان سم اسماعیل (Sam Esmail) است. سم اسماعیل، کارگردانی و نویسندگی سریال جذاب و محبوب مستر روبات (Mr. Robot) را بر عهده داشته است.

سال گذشته بود که خبرهایی مبنی بر پیوستن دنزل واشنگتن (Denzel Washington) به این فیلم منتشر شده بود. اما ظاهرا، ماهرشالا علی قرار است جایگزین دنزل واشنگتن در این فیلم بشود.

رمان دنیا را پشت سر بگذار، یک رمان هیجان‌انگیز اجتماعی و با پیشروی آهسته است که اسرار و رازهای خود را به آرامی و تا پایان اوج خود بازگو می‌کند. این رمان به سرعت به یکی از بهترین رمان‌های سال 2020 تبدیل شد. داستان رمان دنیا را پشت سر بگذار، داستان تعطیلات خانواده‌ای سفیدپوست در جزیره لانگ آیلند را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند که مالکان سیاه‌پوست خانه پس از قطع برق در شهر نیویورک به اینجا آمده‌اند. در طی دو روز، این دو زوج باید تصمیم بگیرند که آیا به یکدیگر اعتماد کنند یا خیر.

ماهرشالا علی پس از بردن دومین جایزه اسکار خود، پروژه‌های بعدی خود را با احتیاط و با دقت انتخاب می‌کند، از همین رو، طرفداران می‎‎‌توانند انتظار داشته باشند که در سال‌های پیش‌رو، فیلم‌های بسیار خوبی از این بازیگر ببینند. در اواخر امسال، فیلم آهنگ قو (Swan Song) با بازی ماهرشالا علی قرار است اکران گردد.

فیلم آهنگ قو، در مورد مردی است که متوجه می‌شود دارای بیماری مرگباری است و باید تصمیم بگیرد که آیا یک جایگزین همسان برای مراقبت از همسر و بچه‌هایش پیدا کند یا خیر. علاوه بر این، ماهرشالا علی با سریال یاغی (Unruly) برای شبکه اچ‌بی‌او به دنیای سریال بازخواهد گشت. سریال یاغی در مورد بوکسوری به نام جک جانسون است که اولین قهرمان سنگین‌وزن و سیاه‌پوست بوکس به شمار می‌رود.

یکی دیگر از فیلم‌های بسیار مورد انتظار ماهرشالا علی، بازسازی فیلم بلید (Blade) توسط کمپانی مارول است. در این فیلم، ماهرشالا علی نقش یک خون‌آشام ترکیبی به نام وسلی اسنایپز را به تصویر خواهد کشید. در حال حاضر، کمپانی مارول در حال مذاکره با باسام طریق (Bassam Tariq) برای کارگردانی فیلم بلید است ولی هنوز هیچ چیزی تایید نشده است. مطمئنا سال 2022، سالی پر بار و هیجان‌انگیز برای ماهرشالا علی است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد فیلم دنیا را پشت سر بگذار منتشر نشده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.