آنتونی مک‌کی در سریال Twisted Metal بازی می کند

16 September 2021 - 11:36
آنتونی مک کی

آنتونی مک‌کی قرار است در سریال اقتباسی و اکشن زنده Twisted Metal بازی کند.

آنتونی مک‌کی (Anthony Mackie) که در دنیای سینمایی مارول، به عنوان کاپیتان آمریکای جدید شناخته می‌شود، قرار است نقش جان دو را در سریال فلز در هم‌تنیده ( Twisted Metal) بازی کند. سریال فلز در هم‌تنیده، اقتباسی اکشن زنده از بازی ویدیویی به همین نام محصول کمپانی پلی استیشن است.

او قرار است نقش اصلی جان دو را در این سریال به تصویر بکشد. جان دو وارد نبرد پساآخرالزمانی و موتوری می‌شود که پر از دلقک‌های شیطانی و قاتلین است و امید دارد تا بزرگترین آرزویش تبدیل به واقعیت شود.

در مجموعه بازی‌های اصلی، جان دو یک راننده بسیار سریع و باهوش است که هیچ چیزی از گذشته خود به یاد ندارد. او یک فرصت بسیار خوب پیدا می‌کند و به او گفته می‌شود که بزرگترین آرزویش تبدیل به واقعیت خواهد شد. تنها کاری که او باید انجام بدهد، تحویل دادن یک بسته است و سپس، رویای او برای پیدا کردن زندگی بهتر به واقعیت تبدیل می‌شود. البته این کار ساده نیست. او باید این بسته را از طریق سرزمینی نابود شده پر از افراد وحشی عبور دهد. 

گلن آدیلمن (Glen Adilman) اظهار داشته است:

ما از جمله طرفداران کارهای آنتونی مک‌کی در طی سال‌ها بوده‌ایم و می‌دانستیم که او تنها بازیگری است که قادر خواهد بود شخصیت سرگرم‌کننده، پیچیده و قانع‌کننده جان دو را به تصویر بکشد. خوشبختانه، او این کار را قبول کرده است.

فیلم‌نامه سریال فلز در هم‌تنیده را نویسندگان فیلم ددپول (Deadpool) یعنی رت ریس (Rhett Reese) و پاول ورنیک (Paul Wernick) قلم زده‌اند. آنتونی مک‌کی دارای استعدادی برای ارائه ترکیبی کمدی، اکشن و درام در نقش‌های خود است و از همین رو، بسیار مناسب درون مایه کمدی اکشن سریال فلز در هم‌تنیده است.

چندی پیش، آنتونی مک‌کی در سریال فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon and the Winter Soldier) برای سرویس آنلاین دیزنی پلاس نقش‌آفرینی کرده بود و قرار است نقش اصلی فیلم کاپیتان آمریکا 4 (Captain America 4) را بازی کند. هنوز حضور بازیگر دیگری در این سریال تایید نشده است اما این احتمال وجود دارد که ویل آرنت (Will Arnett) که یکی از تهیه‌کنندگان سریال است، نقش سوییت توث را در این سریال بازی کند.

مایکل جاناتان اسمیت (Michael Jonathan Smith) نیز یکی دیگر از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال فلز در هم‌تنیده است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این سریال اکشن زنده در دسترس نیست.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.