پیش بینی کریستن ریتر درباره ساخت فصل دوم The Defenders

22 January 2017 - 22:00

همکاری دو شبکه‌ی مارول (Marvel) و نت فلیکس (Netflix) از آنچه تصور می‌شد هم بهتر بوده‌است. طی دو سالی که دو فصل از Daredevil (بی باک) و فصل‌های اول جسیکا جونز (Jessica Jones) و لوک کیج (Luke Cage) به نمایش درآمدند، این دو مجموعه به قدری موفق بودند که حجم تقاضا برای ساخت فصل‌های بعدی بالا رفت. امسال این مجموعه‌ها خروجی‌شان را به سه نمایش در سال افزایش داده‌اند و Iron Fist (مشت آهنین) زودتر از The Defenders (مدافعان) به نمایش درآمده و فصل اول The Punisher (مجازات گر) نیز ساخته شده‌است. با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به سابقه پخش این مجموعه‌ها، به نظر می‌رسد هریک از این مجموعه‌های جدید شبکه‌های نت فلیکس و مارول، فصل‌های بعدی‌شان را نیز خواهند ساخت. اگرچه The Defenders هنوز در حال فیلمبرداری است و بازیگران این مجموعه به تازگی شروع به صحبت کردن درباره آن کرده‌اند، یکی از ستارگان آن خواستار فصل دوم این مجموعه است.

EW توانسته‌است با بازیگر جسیکا جونز (کریستن ریتر) مصاحبه‌ای داشته‌باشد و درباره تجربه وی در این سریال بپرسد. در واقع، ریتر تاکنون از همه چیز راضی بوده و حجم کاری پایین باعث شده وی دوست داشته‌باشد فصل دوم نیز به زودی ساخته شود:

“نقش جسیکا جونز در هر قالبی جا دارد. ما سه روز در هفته کار می‌کنیم و همگی از این کار راضی هستیم و این نوعی کار رؤیایی برای همه ما است. اگر بخواهند فصل دوم را بسازند، من یکی پایه‌ام.”

سریال Defenders امکانی را به وجود آورده تا چارلی کاکس (Charlie Cox) در Daredevil، مایک کالتر (Mike Colter) در Luke Cage  و فین جونز (Finn Jones) در Iron Fist کنار هم قرار گیرند و همانند بازیگران فیلم مارول از فیلم‌های تیمی بزرگ لذت ببرند. از آنجایی که ریتر مسئولیت زیادی بر دوشش نیست، از بودن در کنار هم بازی‌هایش نهایت لذت را برده است:

همه‌ی ما لحظات خوش و خرمی داریم و به خاطر کار کنار هم هیجان زده هستیم. دیدن کار بقیه بازیگران یا استایل آنها و ترکیب شخصیت‌ها بسیار جالب است. ما همگی به قدری به شخصیت‌هایمان وفاداریم که فقط دوست داریم همه چیز فوق العاده و بی نقص باشد.”

مادامی که Defenders جا پای سریال‌های قبلی شبکه نت فلیکس و مارول می‌گذارد، ریتر باید هم آرزو کند فصل دوم ساخته شود. فصل‌های بعدی Daredevil، Luke Cage و Jessica Jones در حال انتظار به سر می‌برند و هیچ اشاره‌ای به ساخت مجدد Iron Fist نشده‌است. اگر قرار باشد فصل دوم Defenders ساخته‌شود، طرفداران باید تا سال ۲۰۱۹ منتظر پخش آن بمانند. و شاید تیم بعدی قهرمانان این سریال بیشتر از فقط چهار قهرمان باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.