پوستر فیلم Finch با بازی تام هنکس منتشر شد

17 September 2021 - 11:47
فیلم Finch

پوستر جدیدی از فیلم Finch با بازی تام هنکس منتشر شده است که در آن یک سگ و یک ربات نیز دیده می‌شود.
تام هنکس (Tom Hanks)، یک سگ، یک ربات و یک شهر پساآخرالزمان که خالی از سکنه است. این‌ها چهار عنصر پوستر فیلم Finch می‌باشند . فیلم Finch یک فیلم علمی-تخیلی می‌باشد که قرار است 5 نوامبر (14 آبان 1400) در استریمر اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآید. در داستان اصلی فیلم هنکس نقش یک مخترع را بازی می‌کند که رباتی را می‌سازد تا اطمینان حاصل کند که سگش بعد از مرگ او همراهی دارد. من گریه نمی‌کنم، بلکه تو می‌کنی!

بسیاری شبیه به فیلم‌هایی که در دو سال گذشته ساخته شد، تاریخ انتشار فیلم Finch در سینماها چندین بار به تعویق افتاد تا این که مدیرعامل کمپانی اپل یعنی تیم کوک (Tim Cook) آن را به محتوای اصلی خود که در استریمر اختصاصی این کمپانی است انتقال داد. به طور اتفاقی، همین اتفاق برای فیلم دیگری از تام هنکس هم اتفاق افتاد؛ فیلم Greyhound نیز تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفته و توسط استریمر اپل تی‌وی پلاس خریداری شد. با این حال، فیلم جدید قرار است پاسخ مخاطبان به تام هنکس را در یک داستان علمی-تخیلی آزمایش کنند. ژانر این فیلم از گونه ژانرهایی است که این بازیگر معمولا به بازی کردن در آن‌ها مبادرت نمی‌ورزد. اما در فیلمی که دو تا از کاریزماتیک‌ترین کاراکتر‌های روی زمین را در خود دارد، واقعا چه چیزی می‌تواند اشتباه پیش رود.

کارگردانی این فیلم توسط یک فیلم‌ساز بریتانیایی به نام میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) که با فیلم‌های علمی-تخیلی غریبه نیست، انجام می‌شود. سپاچنیک کارگردانی فیلم Repo Men و قسمت‌هایی از سریال‌های علمی-تخیلی Fringe، Revolution، Falling Skies و Altered Carbon را انجام داده است؛ در نتیجه او چیزهایی در مورد سناریوهای مربوط به آخرالزمان را می‌داند. سپاچنیک همچنین کارگردانی قسمت Battle of the Bastards از فصل ششم سریال Game of Thrones را بر عهده داشت که یکی از مشهورترین بخش‌های این سریال است.

استریمر اپل تی‌وی پلاس هنوز هیچ تریلری از فیلم Finch منتشر نکرده است. جدا از تام هنکس و سگش، کلب لندری جونز (Caleb Landry Jones) نیز در این فیلم هنرنمایی می‌کند. پوستر این فیلم توسط کمپانی تولیدی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و در حساب رسمی توییتر آن منتشر شده است.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر این فیلم را مشاهده نمایید.

فیلم Finch

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.