تریلر فصل سوم سریال You منتشر شد

18 September 2021 - 13:16
You

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی از تریلر فصل سوم سریال پرطرفدار خود با عنوان «تو» رونمایی کرده است.

در پایان فصل دوم این سریال شاهد خارج شدن کاراکترهای جو گلدبرگ و لاو کوین از شهر لس‌آنجلس و تشکیل زندگی جدیدی توسط آن‌ها بودیم.

این زوج در فصل جدید این سریال علاوه بر سر و کله زدن با نیاز‌های درونی خود مانند قتل، باید تلاش کنند که رفتاری عادی داشته باشند تا از نگاه دیگران زوجی معمولی به نظر برسند.

نقش کاراکتر جو گلدبرگ را در این سریال پن بدجلی (Penn Badgley) و نقش کاراکتر لاو کوین را نیز ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) ایفا کرده‌اند.

در تریلر به نمایش درآمده از فصل سوم این سریال، کاراکترهای جو و لاو در حال تلاش هستند تا زندگی جدید و حوصله سر بری را برای بچه‌شان که قرار است به‌زودی به دنیا آید، مهیا کنند.

متأسفانه به نظر نمی‌رسد که آن‌ها بتوانند نرمال بودن خود را برای مدتی طولانی حفظ کنند چرا که کاراکتر جو دوباره به عادت‌های قدیمی خود بازگشته و این بار عاشق زن همسایه‌‌اش شده است.

علاوه بر این، رفتار خودسرانه، نسنجیده و مخرب کاراکتر لاو و همچنین حسادت‌های او نیز در این بین باعث می‌شود که شکاف بزرگی در زندگی‌ مشترک آن‌ها به وجود آید. با این حال اسرار تاریک این زوج، آن‌ها را مجبور خواهد کرد تا در کنار یکدیگر به زندگی خود ادامه دهند.

نقش همسایه این دو کاراکتر را در فصل سوم این سریال بازیگری با نام میکلا مک‌کانوس (Michaela McManus) ایفا کرده است. از کارهای قبلی این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی او در نقش لیندسی استراتوس در سریال تلویزیونی One Tree Hill اشاره کرد.

به غیر از پن بدجلی، ویکتوریا پدرتی و میکلا مک‌کانوس، از دیگر بازیگرانی که در فصل سوم این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند می توان به شالیتا گرانت (Shalita Grant)، تراویز وان وینکل (Travis Van Winkle)، دیلن آرنولد (Dylan Arnold)، تاتی گابریل (Tati Gabrielle) و سافرون باروز (Saffron Burrows) در نقش مادر کاراکتر لاو اشاره کرد.

سریال You را می‌توان یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین سریال‌های حال حاضر شبکه اینترنتی نتفلیکس نام برد.

طبق آمار و ارقام منتشر شده توسط شبکه اینترنتی نتفلیکس، فصل دوم این سریال تنها در یک ماه اول پخشش، توانسته ۵۴ میلیون بیننده را جذب خود کند که آماری فوق‌العاده برای این سریال به حساب می‌آید.

فصل سوم سریال روانشناختی و مهیج You حاوی ده قسمت خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که آیا فصل سوم این سریال نیز قادر به تکرار این موفقیت خواهد بود یا خیر.

فصل جدید این سریال قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر سال جاری (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش درآمده از فصل سوم این سریال را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.