چرا اما واتسون بازی نقش بل را به دیگر نقش‌های پیشنهادی Disney Princess ترجیح داد؟

20 January 2017 - 16:00

در ماه مارس، اما واتسون (Emma Watson) در نقش یکی از مشهورترین شاهزاده‌های شرکت دیزنی در فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) ظاهر می‌شود. این دومین باری است که وی در چنین نقش برجسته‌ای بازی می‌کند هرچند این بازیگر ترجیح داده در نقش بل (Belle) ظاهر شود. قبلاً صحبت‌هایی مبنی بر حضور وی به‌عنوان سیندرلا در فیلم‌های دیزنی صورت گرفته بود اما وی این پیشنهادها را نپذیرفته و وقتی دیزنی فیلم دیو و دلبر را پیشنهاد داد، با آغوشی باز این نقش را پذیرفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی نقش سیندرلا را رد کردم، نمی‌دانستم قرار است دیو و دلبر ساخته شود. اما دلیل اینکه نقش بل به من پیشنهاد شد این بود که این نقش بیشتر از سیندرلا برای من مناسب بود. بل از نظر شخصیتی با من سازگاری بیشتری دارد.

وی به Total Film گفت که نقش بل بیشتر از نقش یک دختر کفش شیشه‌ای جذابیت داشت. فیلم دیو و دلبر به کارگردانی بیل کاندن (Bill Condon) و بازی درخشان اما واتسون داستان زندگی شاهزاده‌ای را نشان می‌دهد که به‌طور قابل توجهی قدرتمند شده است.

هنوز مشخص نیست واتسون در این فیلم آهنگی می‌خواند یا نه. برخلاف فیلم سیندرلا، دیو ودلبر همانند نوع انیمیشنی‌اش فیلم کاملاً موزیکالی است.

از آنجایی که هنوز اما واتسون را با نقش هرمیون گرنجر (Hermione Granger) به یاد می‌آوریم، قطعاً نقش بل برجستگی و شکوه سیندرلا را خواهد داشت.

این فیلم ۱۷ مارس اکران خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.