مارک همیل در کنار شمشیر خود در فیلم Return of the Jedi

18 January 2017 - 23:00

۳۵ سال قبل، Return of the Jedi توانست تاریخ فرهنگ مدرن که تحت عنوان جنگ ستارگان شناخته شده را به نتیجه برساند. در این فیلم، تغییر شخصیت لوک اسکای واکر (Luke Skywalker) با بازی مارک همیل (Mark Hamill) از یک مزرعه دار ساده به قهرمان بالغ Rebellion و Jedi Knight صورت گرفت. وقتی لوک موفق شد شمشیر لیزری جدیدش را بسازد، دیگر با پدرش، آناکین اسکای واکر، کار نکرد و سفر سمبلیک خود را کامل کرده و دیگر آدم قبلی نبود. با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی لوک اسکای واکر از Jedi Knight به Master در Star Wars: Episode VIII (جنگ ستارگان: قسمت ۸) تغییر کرد، همیل و طرفداران جنگ ستارگان به یاد گذشته افتادند.

در قسمتی از این اپیزود که مارک همیل به دنبال فرهنگ مدرن است، براندون آلینگر (Brandon Alinger) در مهمات فروشی این بازیگر را با سلاح فوق العاده ای که متعلق به دوره متمدنی است، غافلگیر می کند. وقتی همیل این سلاح را در دست می گیرد غرق نوستالژی خود شده و با گفتن این جمله که “چقدر سنگینه” به وزن سلاح و یا شاید اهمیت فرهنگی آن اشاره می کند. آلینگر نیز درباره مهمات فانتزی های جنگ ستارگان کنجکاو است و قبل از اینکه لوک این سلاح را بسازد، مهمات و سلاح ها توسط الک گینس (Alec Guinness ) در A New Hope استفاده شده بودند.

اتحاد مجدد همیل و سلاح قبلی اش لحظه هیجان انگیزی برای بازیگر و طرفداران فیلم است. چه به تازگی طرفدار دنیای جنگ ستارگان شده باشید یا از بچگی با لوک اسکای واکر در سه گانه اصلی بزرگ شده باشید، دیدن وی حین برداشتن سلاح قبلی اش به نوبه ی خود سمبلیک می باشد زیرا اسکای واکر دوباره به این فیلم می پیوندد. با اینکه شایعاتی وجود دارند که لوک سلاحی در قسمت ۸ حمل نمی کند، این غیرممکن است که Jedi Master در کل فیلم تنها مجهز به نیروی ماورایی باشد.

هرچند اگر لوک سلاح سبک قدیمی داشته باشد، نوع مدرنی از همان سلاح کریستال سبز گذشته خواهد بود. اگر مارک همیل در قسمت ۸، lightsaber را انتخاب کند، این انتخاب به پشتوانه سالها تمرین و تلاش است و برای طرفداران جنگ ستارگان و علاقمندان به فیلم لذت بخش است.

دانلود ویدئو

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.