فصل دوم سریال The Queen’s Gambit ساخته نخواهد شد

22 September 2021 - 05:12
سریال گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)

سریال گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) ساخته شبکه نتفلیکس، یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال 2020 بود که به موفقیت زیادی رسید و 2 روز قبل نیز موفق به کسب 11 جایزه اِمی از جمله بهترین سریال کوتاه سال شد.

عوامل سازنده این سریال پیش از این اعلام کرده بودند که این سریال که با بازی آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) ساخته شده است، قرار است یک سریال کوتاه و یک فصلی باشد.

اما موفقیت‌‌های اخیر این سریال باعث شده بود تا هواداران این سریال امیدوار باشند تا شاید عوامل سازنده برای ساخت ادامه آن وسوسه شوند. با این حال اکنون دو مدیر اجرایی این سریال رسما اعلام کردند که برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم این سریال ندارند.

اسکات فرانک (Scott Frank)، سازنده و کارگردان این سریال در مصاحبه اخیر خود با ددلاین، اعلام کرد که نه تنها فصل دوم این سریال ساخته نخواهد شد که حتی فیلم و یا اسپین‌آفی از آن ساخته نخواهد شد.

فرانک درباره دلیل این تصمیم خود به این سایت گفت:

فکر می‌کنم که داستانی که می‌خواستیم بیان کنیم رو‌، بیان کردیم.

چرا ادامه نمی‌دیم؟ چون از این می‌ترسم… یا بهتر بگم، از این وحشت دارم که اگه سعی بکنیم تا داستان و حرف‌های بیشتری رو بزنیم، داستانی که تا الان ساخته و گفته بودیم رو، خراب می‌کنیم.

البته عدم ساخت ادامه سریال گامبی وزیر، به معنای پایان همکاری تیم سازنده این سریال با تیلور-جوی نیست. طبق گفته تیلور-جوی و ویلیام هوربرگ (William Horberg)؛ یکی از مدیران اجرایی این سریال، این سه نفر قصد دارند در پروژه‌های دیگر، با هم همکاری داشته باشند:

هوربرگ: همه مطمئن هستیم که بازم با همدیگه همکاری خواهیم کرد.

تیلور-جوی: بدون شک.

هوربرگ: سعی می‌کنیم تا یه داستان دیگه رو پیدا کنیم تا با همین شور و عشق و با کمک همین تیم متشکل از هنرمندان فوق‌العاده، اون داستان رو بیان کنیم.

سریال گامبی وزیر، داستان یک دختر پرورشگاهی به نام بت (با بازی تیلور-جوی) را در دهه 50 میلادی روایت می‌کند که عاشق بازی شطرنج می‌شود و سعی می‌کند با یادگیری از سایر بازیکنان و در حالی‌که درگیر مشکلات زندگی شخصی خود است، به مقام قهرمانی جهان دست یابد.

لازم به ذکر است که سریال کوتاه گامبی وزیر، در همان ماه نخست توسط بیش از 62 میلیون خانوار دیده شد تا تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین آثار تاریخ شبکه استریم نتفلیکس شود.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.