تیزر فیلم مورد انتظار The Tragedy of Macbeth منتشر شد

22 September 2021 - 14:37
The Tragedy of Macbeth

اولین تیزر از فیلم سیاه و سفید «تراژدی مکبث» با نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن و فرانسیس مک‌دورمند منتشر شد.

این فیلم محصولی مشترک از شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس و کمپانی A24 می‌باشد. وظیفه کارگردانی این فیلم مورد انتظار را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مطرح آمریکایی با نام جوئل کوئن (Joel Coen) بر عهده داشته است.

این فیلم، اقتباسی از نمایشنامه مشهور ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) با همین نام می‌باشد. در تیزر کوتاه به نمایش درآمده از آن، می‌توان گروه بازیگری بزرگ و بااستعداد حاضر در این فیلم را مشاهده کرد. همچنین در این تیزر جمله‌ی «چیزی شرور به این سمت می‌آید» نیز شنیده می‌شود.

تیزر این فیلم به معرفی بازیگران اصلی حاضر در آن پرداخته که از جمله‌ این بازیگر‌ها می‌توان به دنزل واشنگتن (Denzel Washington) در نقش کاراکتر لرد مکبث، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) در نقش لیدی مکبث، برندن گلیسون (Brendan Gleeson) در نقش پادشاه دانکن، هری ملینگ (Harry Melling) در نقش مالکوم و کاترین هانتر (Kathryn Hunter) در نقش جادوگرها اشاره کرد.

صحنه‌های به نمایش درآمده در این تیزر مانند بیرون آمدن کاراکتر دنزل واشنگتن از مه‌‌ای غلیظ، ایستادن جادوگرها در مقابل حوضچه‌ای تاریک و تاجی رها شده، بسیار تأثیرگذار از آب درآمده‌اند.

این فیلم تقریباً ما را به یاد فیلم برنده‌ی جایزه‌ اسکار لارنس الیویه (Laurence Olivier) در سال ۱۹۴۸ با نام Hamlet انداخته است. به نظر می‌رسد که در ساخت فیلم The Tragedy of Macbeth نیز، از تکنیک‌های مشابه با فیلم Hamlet استفاده شده است.

به غیر از دنزل واشنگتن، فرانسیس مک‌دورمند، برندن گلیسون، هری ملینگ و کاترین هانتر، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کوری هاکینز (Corey Hawkins)، موسی اینگرام (Moses Ingram)، رالف اینسون (Ralph Ineson)، سین پاتریک توماس (Sean Patrick Thomas) و بازیگر مورد علاقه جوئل کوئن با نام استیون روت (Stephen Root) اشاره کرد.

فیلم The Tragedy of Macbeth، اولین پروژه‌ کارگردانی شده توسط جوئل کوئن بدون حضور برادرش می‌باشد. او پیش از این، تمام پروژه‌های خود را با همکاری برادرش با نام ایثن کوئن (Ethan Coen) کارگردانی کرده است. آخرین فیلم این دو برادر با همکاری یکدیگر، فیلم وسترنی با نام The Ballad of Buster Scruggs در سال ۲۰۱۸ می‌باشد.

وظیفه فیلم‌برداری این فیلم را فیلم‌برداری با نام راجر دیکینز (Roger Deakins) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این فیلم‌بردار می‌توان به فیلم کمدی Inside Llewyn Davis در سال ۲۰۱۳ و فیلم وسترنی The Ballad of Buster Scruggs در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد.

آهنگساز مطرح آمریکایی یعنی کارتر برول نیز وظیفه ساخت و تنظیم آهنگ‌های این فیلم را بر عهده داشته است. به غیر از فیلم‌‌های O Brother, Where Art Thou و Inside Llewyn Davis، او در تمامی فیلم‌های کارگردانی شده توسط برادران کوئن به عنوان آهنگساز حضور داشته است.

فیلم سیاه و سفید The Tragedy of Macbeth قرار است در تاریخ ۴ دی ماه امسال (۲۵ دسامبر ۲۰۲۱) در سینماها و در تاریخ ۲۴ دی ماه (۱۴ ژانویه ۲۰۲۲) نیز در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم و همچنین پوستر رسمی منتشر شده برای آن را نیز می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
The Tragedy of Macbeth

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.