تریلر نهایی فیلم Halloween Kills منتشر شد

22 September 2021 - 14:37
Halloween Kills

کمپانی یونیورسال به‌تازگی از تریلر نهایی فیلم ترسناک خود با عنوان «هالووین می‌کشد» رونمایی کرده است.

داستان این فیلم در ادامه‌ی‌ اتفاقات رخ داده در قسمت قبلی آن روایت خواهد شد. در قسمت قبلی این فیلم در سال ۲۰۱۸ شاهد آن بودیم که کاراکتر لوری استرود به همراه دخترش با نام کارن و نوه‌اش با نام آلیسون، به سختی توانستند که از چنگال کاراکتر مایکل مایرز فرار کنند.

سپس با از راه رسیدن آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتشی که در خانه‌ی کاراکتر لوری استرود به راه افتاده بود، آن‌ها به صورت اتفاقی کاراکتر مایکل مایرز را آزاد کردند تا بدین ترتیب قتل‌های این کاراکتر در آينده نیز همچنان ادامه داشته باشد.

داستان قسمت اول این فیلم بر روی کاراکتر لوری استرود و جنگ تمام عیاری که او با کاراکتر مایکل مایرز به راه انداخته بود، تمرکز داشته و به نظر می‌رسد که داستان قسمت دوم آن نیز، بر روی اهالی شهر هادونفیلد و شرکت کردن آن‌ها در این جنگ تمرکز خواهد داشت. بدین ترتیب کسانی که در قسمت اول این فیلم جان سالم به در برده‌اند، در قسمت دوم آن آماده‌ی مبارزه با کاراکتر مایکل مایرز خواهند بود.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که قسمت دوم این فیلم دوباره به ریشه‌های این فرنچایز بازخواهد گشت چرا که در تریلر‌های به نمایش گذاشته شده از آن، می‌توان فلش بکی را مشاهده کرد که در آن خانه‌ی کودکی کاراکتر مایکل مایرز (جایی که او خواهرش با نام جودیت را به قتل رسانده) به چشم می‌خورد. همچنین در این فلش بک‌ها می‌توان کاراکتر دکتر سام لومیس (یکی از کاراکترهای قدیمی این فرنچایز) را نیز مشاهده کرد.

نقش کاراکتر لوری استرود را در این فیلم جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)، نقش دخترش را جودی گریر (Judy Greer) و نقش نوه‌اش را نیز اندی ماتیچاک (Andi Matichak) ایفا کرده‌اند.

به غیر از آن‌ها، از دیگر بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall) در نقش کاراکتر تامی دویل و کایل ریچاردز (Kyle Richards) در نقش کاراکتر لیندسی والاس و نانسی استیونز (Nancy Stephens) در نقش کاراکتر ماریون چمبرز اشاره کرد.

پس از موفقیت چشمگیر فیلم Halloween در سال ۲۰۱۸، کمپانی یونیورسال دستور ساخت قسمت دوم و سوم آن را نیز صادر کرد.

قسمت دوم این فیلم یعنی Halloween Kills، برای پخش در ماه اکتبر امسال برنامه‌ریزی شده و قسمت سوم آن یعنی Halloween Ends نیز قرار است در تاریخ ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ (۱۴ اکتبر ۲۰۲۲) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

وظیفه کارگردانی این سه‌گانه را دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم‌هایی مانند All the Real Girls ،Pineapple Express و Prince Avalanche اشاره کرد.

فیلم‌نامه‌ی قسمت دوم و سوم این فرنچایز را نیز دیوید گوردون گرین، دنی مک براید (Danny McBride) و اسکات تیمز (Scott Teems) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند.

فیلم Halloween Kills قرار است در تاریخ ۲۳ مهر ماه سال جاری (۱۵ اکتبر ۲۰۲۱) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی Peacock منتشر شود.

تریلر نهایی به نمایش گذاشته شده از این فیلم را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.