ساخت فصل دوم سریال Unfortunate Events تایید شد

14 January 2017 - 19:00

سرانجام سریال ماجراهای بچه های بدشانس (Unfortunate Events) نوشته لمونی اسنیکت (Lemony Snick) دیروز (۱۳ ژانویه) بعد از ماه ها انتظار علاقمندان سریال های برگرفته شده از کتابها به نمایش درآمد. این سریال نوع اکشن داستان بودلر( Baudelaire) است که به تبعیت از فیلمی که در سال ۲۰۰۴ با بازی جیم کری (Jim Carrey) به نمایش درآمد، ساخته شده است، هرچند این فیلم عملکرد خوبی از نظر باکس آفیس داشته اما نتوانسته بعنوان فیلم چندگانه کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.

نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) در این سریال از کری در نقش کنت الاف ( Count Olaf) پیشی گرفته است. این سریال به زندگی سه بچه  یتیم بودلر به نام های وایولت، کلاز و سانی می پردازد، این بچه ها در خانه های مختلف مورد ستمگری سرپرستانشان قرار می گیرند و به دنبال کشف علت فوت والدینشان هستند. باتوجه به بخشی که سال گذشته در تریلر فیلم نشان داده شد، گویا شبکه Netflix به شوخ طبعی و صور گوتیک کتاب وفادار بوده و با وجود اسنیکت (با نام واقعی دنیل هندلر) که دستی در تولید سریال دارد، خیلی جای تعجب نیست که نظرسنجی های اولیه مثبت بوده اند.

علی رغم اینکه فصل اول هنوز در حال پخش است، دنیل هندلر اخیرا در مصاحبه اش با EW اظهار داشته که روی فصل دوم بسیار کار کرده و امیدوار است فصل سوم هم ساخته شود. وی اذعان داشت:

“توجه خاصی به فصل دوم داشتم. با تیم نویسندگان روی این فصل کار کردیم و واقعا دوست دارم فصل بعدی هم ساخته شود چون بازیگران جوان این مجموعه به سرعت بزرگ می شوند و تغییر می کنند و سعی داریم همه چیز را سریعا فیلمبرداری کنیم. فصل دوم، ۱۰ بخش از ۵ کتاب بعدی را دربر خواهد داشت، بنابراین در بخش کارنوال گوشتخواران به اتمام می رسد و فصل سوم مابقی آن خواهد بود.”

برای هندلر و تیم نویسندگان، فصل دوم نمایانگر اعتماد شبکه Netflix به این مجموعه است و تضمین می کند که عوامل پشت صحنه این سریال، برنامه بلند مدتی برای استفاده از کتاب های اسنیکت در هر فصل دارند. البته اگر فصل اول سریال موفق باشد، Netflix قطعا روی نمایش های بعدی آن سرمایه گذاری می کند. شواهد حاکی از این است که طرفداران منتظر پایان سریال هستند.

شاید بخشی از سریال و نظرسنجی های مثبتی که به دلیل وفاداری Netflix در این پروژه نشان داده شده بخاطر این است که این مجموعه بعنوان مجموعه تلوزیونی عملکرد بهتری داشته تا بعنوان یک فیلم. فیلم سال ۲۰۰۴ تنها در یک متن به سه کتاب اول پرداخت، درحالی که سریال های Netflix به هر کتاب دو بخش را اختصاص داده اند و فضایی برای جستجوی درست دنیای تاریک لمونی اسنیکت ایجاد کرده و داستان سازی و شخصیت پردازی خوبی را انجام داده اند.

اظهارات هندلر این مسئله را نشان می دهند که Netflix سه فصل را برای این مجموعه در نظر گرفته است. مجموعه های دیگری مانند هری پاتر و بازی تاج و تخت اخیرا این بحث را پیش آورده اند که چگونه حق انتخاب کتاب ها بعد از استفاده ی مداوم منابع صورت گیرد و اگر مجموعه ماجراهای بچه های بدشانس موفق باشد، شاید برنامه های فعلی برای فصل های دو و سه  و تلاش برای طولانی شدن تصدی این مجموعه تغییر کنند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.